2 місяці роботи ОСР ДТЕК Мережі в карантин: 21 тис. ліквідованих аварій та більше 1 млн звернень

20 травня 2020, 18:43
На карантині енергетики та співробітники контакт-центрів продовжують виконувати свої обов’язки в режимі 24х7

Фото: В. Лазебник.

За 2 місяці карантину оператори системи розподілу (ОСР), що входять до операційного холдингу ДТЕК Мережі, ліквідували 21 234 аварії та повернули світло у домівки 1,6 мільйона клієнтів компанії: 206 тис. клієнтів у Києві, 709 тис. клієнтів Київщини, 211 тис. клієнтів на Донеччині, 300 тис. клієнтів Дніпропетровщини та 269 тис. на Одещині. Про це повідомляє пресслужба компанії.

"Поки вся країна бореться з розповсюдженням коронавірусу, а громадяни вимушено лишаються вдома, наші енергетики та співробітники контакт-центрів продовжують виконувати свої обов’язки в режимі 24х7 для того, щоб перебування клієнтів на карантині було комфортним. Протягом 2 останніх місяців ми ліквідували понад 21 тисячу аварій. Контакт-центри компанії надали консультації по 1,1 млн звернень наших клієнтів через дистанційні канали обслуговування. ДТЕК діє в інтересах України і піклується про своїх клієнтів у цей непростий час", – зазначає Іван Гелюх, генеральний директор ДТЕК Мережі.

В повідомленні зазначається, що наразі адміністративний персонал переважно продовжує перебувати на дистанційному режимі роботи. Виробничий персонал, робота якого потребує постійного перебування на робочому місці для забезпечення безперервного електропостачання, має всі необхідні засоби захисту: антисептики, маски, дезінфектори. Для співробітників організовано транспортування на робочі місця без використання громадського транспорту. Всі ці заходи допомогли без збоїв в роботі відпрацювати перші складні карантинні місяці.

Реклама