2017 рік повинен стати вирішальним для "Антонова" – французькі ЗМІ

7 січня 2017, 18:43
Символом рішучого настрою підприємства став військовий транспортник Ан-132, нещодавно представлений у Києві

Ан-124. Фото: facebook.com

Якщо в 2016 році в "Антонові" боролися за виживання, 2017 рік повинен стати вирішальним для підприємства. Українській компанії доведеться довести свою здатність почати все заново після розриву останніх зв'язків з російською авіаційною промисловістю, що існували з дня її формування в 1946 році, пише французька газета Les Echos, повідомляє ІноЗМІ.

У виданні нагадують, що "двома візитними картками та головними джерелами прибутку "Антонова" залишаються його гігантські транспортники, розроблені ще при СРСР. Мова йде про сім Ан-124, які регулярно орендуються десятком західних армій (в тому числі і французькою), а також єдиний у своєму роді Ан-225, найбільший літак в світі (він розроблявся для перевезення радянського космічного човника)".

Реклама

З 2017 року компанія почне працювати самостійно під брендом Antonov Arilines, пропонуючи послуги своїх Ан-124 і Ан-225. "Підтримка США і НАТО їм вже гарантована: вони вирішили перевести всі свої контракти на оренду української сторони", – пишуть французькі журналісти.

Символом рішучого настрою підприємства став військовий транспортник Ан-132. Сучасна машина здатна здійснювати посадку на будь-яких смугах і нести на борту 75 пасажирів. Крім того, це перший продукт "Антонова" без російських складових. Він розроблявся спільно з Саудівською Аравією і оснащений двигунами канадської Pratt & Whitney, гвинтами британської Dowty, американською авіонікою Honeywell і різними французькими системами – кондиціонерами виробництва Liebherr і кисневої системи Zodiac.

Також через 30 років після першого польоту у Ан-225 незабаром може з'явитися молодший брат. І не завершений другий екземпляр літака повинен бути закінчений у 2017 році на замовлення китайської фірми AICC.