30% українців купує одяг і взуття в мережі – дослідження

2 грудня 2018, 07:02
Приблизно сім мільйонів наших співгромадян регулярно купують товари в інтернеті

Фото: pixabay

Покупки в інтернеті вже давно почали витісняти оффлайн-шопінг. Згідно з останніми дослідженнями, українці активно користуються інтернетом, щоб підібрати собі одяг і аксесуари, купити техніку і нові гаджети, або навіть просто порівняти ціни на різні товари.

Український ринок електронної комерції розвивається набагато повільніше, ніж в США чи Європі, але, тим не менш, істотні зрушення спостерігати можна вже зараз. Наприклад, тільки за підрахунками Асоціації електронної комерції в Європі український ринок щорічно зростає на 50-60%. З 2016 року обсяг ринку електронної комерції у нас становив 38 млрд грн, а вже в 2017 році його розмір досягав 50 млрд грн. Але, для порівняння, в 2016 р в США обсяг e-commerce досяг майже 600 млрд доларів.

Хоч про перемоги в цій сфері говорити поки рано, варто відзначити, що українці купують онлайн набагато частіше, ніж жителі Польщі або Румунії. У всьому світі 93% споживачів зазначають, що хоч раз, але купували щось через інтернет; в Україні ця цифра не набагато нижче – всього 91%.

Згідно з останнім дослідженням GfK, для покупок на українських сайтах наші споживачі витрачають в середньому 1515 грн. Купують переважно техніку, одяг, взуття та косметику

ТОП-5 категорій товарів, які найчастіше купують на просторах інтернету, виглядає наступним чином
:

  • побутова техніка та електроніка , її купує близько 52 % онлайн – покупців . Особливою популярністю користується цифрова техніка , гаджети , такі як смартфони , планшети , ноутбуки , аксесуари до комп'ютерів і дрібна побутова техніка ( фени , праски , міксери і т.д. ) .
  • одяг , на нього припадає 45 % покупок ;
  • косметику та парфумерію купує 34 % користувачів ;
  • взуття (30%)
  • подарунки і аксесуари (25%).

Дослідження , яке провела компанія IPSOS на замовлення компанії Google , показало , що 30 % користувачів , які нещодавно купили товари з категорії " одяг і взуття " , зробили цю покупку онлайн .

Реклама

Рішення про покупку українці приймають досить швидко : так , майже половина покупок була здійснена протягом дня , а 30 % – протягом тижня .

Цікаво відзначити , що українці купують одяг онлайн частіше , ніж жителі Чехії , і трохи рідше , ніж жителі Польщі . У Польщі кількість покупців , які вважають за краще вибирати одяг і взуття онлайн досягає 39 % , а в Чехії всього 23 % .

"Українці , які планують придбання одягу / взуття , активно використовують інтернет для пошуку інформації . Серед інтернет – джерел інформації найбільш популярними є сайти магазинів роздрібної торгівлі та виробників . 32 % користувачів використовували пошукові системи для пошуку інформації про товар , при цьому 96 % з них користувалися Google " , – сказано в дослідженні.

Правда , багато хто до цих пір вважають за краще купувати одяг оффлайн , адже в магазинах товар, який сподобався можна помацати , приміряти , оцінити якість і підібрати вдалий фасон .

Реклама

Результати опитування показують, що 64% споживачів вважають основним бар'єром, що перешкоджає купівлі товару через інтернет, відсутність можливості приміряти одяг і взуття; для 40% респондентів зручніше зайти в довколишній магазин, а 38% вважає за краще отримати товар негайно і не готові витрачати час на очікування доставки.

Але якщо купувати в інтернеті поспішають не всі, то багато хто воліє подивитися весь асортимент онлайн, прицінитися і порівняти вартість на різних торгових точках.

Так, третина користувачів (33%) використовували мобільні пристрої для пошуку інформації про продукт, але використовували смартфон для розміщення замовлення на куплений одяг / взуття тільки 11%. При цьому кожне третє онлайн-замовлення було розміщено і оплачено зі смартфона – 36% онлайн-замовлень і 35% оплат були зроблені з мобільного пристрою
.

"45 % користувачів шукає інформацію тільки на смартфоні . Важливо розуміти , що ваш сайт повинен відповідати вимогам швидкості і зручності . Тому що половина користувачів покине ваш сайт , якщо він буде завантажуватися більше 3 секунд " , – пояснює Олена Фігурна , провідний аналітик компанії " Google Україна "

Инфографика Google

Реклама

Більш детально про те , як українці купують в інтернеті , читайте в матеріалі сайті "Сегодня": Купуємо в мережі частіше , ніж поляки чи румуни : як українці переходять на онлайн-шопінг

Також ми писали про те, коли можна сподіватися на вихід українських брендів одягу на світові ринки.