Альона Дегрік, глава ФК "Леогеймінг Пей", про те, які висновки має зробити фінтех-бізнес зі зростання безготівкових платежів в Україні

23 листопада 2018, 18:20

На цьому тижні був опублікований огляд вітчизняного ринку банківських карт, в якому в черговий раз було зафіксоване стабільне зростання сегменту безготівкових платежів в Україні. Так, за 9 місяців 2018 року частка "карткових" транзакцій в загальному потоці оплат картами українських банків зросла на 5% в порівнянні з аналогічним періодом 2017 роки (39,3%) і склала 44,3%. Які сигнали це дає українському fintech-бізнесу і як потрібно змінювати свою стратегію в новому році – розповіла директор ФК "Леогеймінг Пей" (бренд LeoGaming) Альона Дегрік (Альона Шевцова) у своєму блозі In Fintech We Trust.

"На даний момент всі – як банки, так і небанківський транзакційний бізнес, який освоює fintech-послуги – працює на одну мету: побудовувати в Україні максимальну cashless-інфраструктуру. Це один з головних курсів не тільки регулятора, а й відповідь на запит активної клієнтської бази. Багато з нас вже можуть зловити себе на думці, що телефон і картка стали основними payment-методами. Зручність, максимальна мобільність, варіативність і доступність у форматі "24/7/365" стали нормою нашого прив'язаного до постійного онлайну життя. Це запит, який необхідно виконувати. Питання: як?" - розповідає Дегрік Альона, кажучи про тче тенденції динамічного розвитку послуг даної сфери.

Директор ФК "Леогеймінг Пей" виділяє чотири основні висновки, які необхідно зробити вітчизняному транзакційних бізнесу, і всі вони так чи інакше пов'язані з акцентуванням уваги на потребах нашого користувача і смартфонізаціі транзакційних операцій. Зокрема, Альона Дегрік (Шевцова) говорить про акценти на ком'юніті-менеджмент і на важливості виконання сервісом щоденних завдань, але не в рутинній формі.

"Поява shipping-опцій в динамічно зростаючому Instagram, платежі через месенджери – це не революція, а швидше контрольована трансформація. Кожна компанія, що працює з грошима, повинна переглянути свої підходи у бік створення максимально безшовних платіжних ланцюжків. Менше дій – більше вигоди", – пояснює Альона Дегрік (Шевцова).

З цим складно не погодиться, адже всього за 9 місяців кількість терміналів оплат зросла 13,6% до 263,5 тис. шт., 78,7% з яких мають опцію проведення безконтактної оплати – це прямий наслідок популярності мобільних гаманців Apple і Google.

"Новий функціонал/сервіс повинен бути не тільки пов'язаний з існуючим, а й бути релевантним для користувача. Звучить як "сонце встає на Сході", але ні. Customer-based комунікація допоможе вам дізнатися не тільки те, що необхідно людині прямо зараз, але і що може знадобиться йому в найближчій перспективі. Внутрішній бізнес-інтерес не повинен нав'язувати виборчому клієнту те, що йому не треба – він сам генерує достатньо ідей, перебуваючи в постійному інформаційному потоці. Потрібно лише вибрати найкраще і реалізувати", – резюмує Альона Дегрік, говорячи про принципи розвитку fintech-продуктів.