Альона Дегрік розповіла про головні труднощі при створенні платіжного чат-бота

3 січня 2019, 16:49

Останні пару років чат-боти не позбавляються статусу одного з головних трендів електронної комерції. Відкриті API месенджерів дозволяють створювати ботів і автоматизувати техпідтримку, розсилати новини і навіть приймати платежі. Про те, як в Україні створюють чат-боти, на прикладі бота LeoBot розповіла глава фінансової компанії "Леогеймінг Пей" Альона Дегрік Шевцова.

"Чат-бот — це "інтелектуальний" співрозмовник, який завдяки прописаним алгоритмам з легкістю допомагає здійснювати різноманітні операції або просто розважає людини. Існує безліч подібних програм, як для того, щоб просто згаяти час, так і для серйозних справ", — зазначає Дегрік Альона.

Реклама

Боти широко впроваджуються у світі, але в нашій країні цей процес стикається з деякими труднощами. Про них нам розповіла Альона Дегрік Шевцова.

"Українці не довіряють сервісам, розташованим не на спеціальному сайті — і це спочатку було проблемою для LeoBot, який інтегрований у Facebook. Українські користувачі не завжди розуміють, хто за ним стоїть і куди підуть їхні гроші. Але успіхи LeoBot показали, що цей антагонізм можна подолати вигодою і наданою зручністю — усі платежі йдуть за призначенням, а компанію-творця бота легко перевірити", — підкреслила глава ФК "Леогеймінг Пей" Альона Шевцова Дегрік.

"Крім того, в Україні невелика аудиторія людей, що використовують такі сервіси. Тому розробникам потрібно зосередитися на доступній мові комунікації. А за допомогою інтегрованих сервісів, наприклад, Masterpass, платежі будуть максимально простими і швидкими", — підсумувала Альона Дегрік Шевцова.