Альона Дегрік Шевцова про перспективи запуску Revolut в Україні в 2020 році

11 жовтня 2019, 13:37
Пару тижнів тому стало відомо, що один з найуспішніших європейських fintech-стартапів — мобільний банк Revolut — планує зайти в Україну в 2020 році

Багато fintech-експертів вже встигли висловити свою позицію з цього приводу. Альона Дегрік Шевцова вважає, що "Революту" та іншим доведеться неабияк постаратися, щоб зайти в Україну і "вибити" аудиторію у конкурентів, називаючи три головних причини такої думки, повідомляє UA NEWS.

В першу чергу, справа у високому рівні фінансового ринку в Україні. Сам мобільний банкінг в Україні з'явився водночас із США, Великобританією і рештою лідерів і за рівнем проникнення зараз, як мінімум, не відстає від них, а часом і знаходиться попереду.

Реклама

"Небанківські fintech-проекти також досягли успіху по набору кількамільйонної аудиторії за 10 років активного розвитку. Основні платіжні звички — поповнення мобільного, оплата комуналки, карткові перекази — давно переїхали з кас в онлайн. Це така очевидна історія, що створення нового сервісу на цю тему не має сенсу — настільки високим буде поріг входження", — каже Альона Дегрік Шевцова.

Читайте також:

Мобільні банки, за словами експерта, з'явилися пізніше, але тут це пов'язано з питаннями регулювання і серйозною фінансовою кризою в 2014 році. Однак зараз ситуація вирівнялася.

Реклама

По-друге, український бізнес, на думку Альони Дегрік, — це "майстер "довгої облоги".

"Коли Uber заходив в Україну, багато говорили, що це "вбивця Uklon". Коли заходив Taxify (нині Bolt) — казали те ж саме. У підсумку, після того, як пройшов первинний хайп від появи Uber, якість сервісу у них стала падати. Uklon ж, навпаки, провів серйозний апгрейд по додатку і принципам роботи з водіями. У підсумку, великим міжнародним стартапам довелося рахуватися з українською компанією, яка витримала "довгу облогу" і випробування часом. Цей приклад абсолютно показовий і для транзакційного бізнесу. Мало бути на слуху. Потрібно вміти слухати свого клієнта і розуміти специфіку українського ринку. А для міжнародних брендів це гра на чужому полі, причому явно не з простих", — розповідає Альона Дегрік.

Читайте також:

Реклама

Без сумнівів, прихід Revolut і його аналогів в Україні — це прекрасний сигнал для економіки. Вони зберуть лояльну аудиторію серед upper middle class — і це круто. Але вихід в маси для них не буде легкою прогулянкою. Український fintech явно не буде здаватися просто так, що робить такі пару років максимально цікавими для всіх учасників.