Альона Дегрік Шевцова про причини популярності fintech-галузі в банківській та IT-сферах

20 червня 2019, 11:56
Великі fintech-компанії з року в рік змінюють "правила гри" в світовій економіці, а часом і значно впливають на політику

Вони винаходять інноваційні сервіси, які роблять життя клієнтів простішим, ті стають масовими, а компанії отримують величезні прибутки. Як же фінансові технології стали game changer'ами — у своєму блозі розповідає CEO процессингової компанії LeoGaming Альона Дегрік Шевцова.

"В першу чергу, це нова ринкова ніша, яка об'єднує фінанси і технології. Вона являє собою гібрид традиційних процесів фінансування – оборотного капіталу, переказів, обробки платежів, депозитів, страхування життя, оплат і багато чого іншого — але перепаковує їх традиційні структури в новий технологічний процес. Фактично, перевинаходить велосипед, покращуючи конструкцію і принцип його роботи, — розповідає Альона Дегрік. – Сучасні можливості онлайн-оплат і безготівкових платежів використовуються для створення нових фінустанов. Останні здатні до масштабування і взаємної інтеграції завдяки API та новим — недоступним до цього — можливостям докладної аналітики і мікротаргетингу".

Реклама

Альона Дегрік Шевцова називає 2008 рік переломним моментом для всієї галузі, адже саме тоді з'явилися App Store і Google Play (тоді ще Android Market). Зародження і розвиток культури використання додатків для всіх задач — в тому числі фінансових – назавжди змінило не тільки користувацькі звички, а й орієнтацію бізнесу.

Читайте також:

"Все змінив інтернет і бурхливе зростання кількості людей, які бажають вирішувати свої завдання саме в онлайні, а не офлайні. Фінансово-технічні рішення стали брендом, коли перші стартапи почали створювати high-tech фінансові продукти з використанням новітніх розробок. Технології, а не гроші — тепер ключова ланка", — пояснює Альона Дегрік.

Реклама

Читайте також:

При цьому глава LeoGaming каже, що суть транзакційного бізнесу, його середовище і роль банків нітрохи не змінилися, іншим став лише підхід до клієнта і вимоги останнього до оперативності вирішення завдань.

"Ви можете зробити переказ в іншу частину земної кулі за допомогою телефону. Оформити кредит, відкрити депозит. Оплатити проїзд в метро, приклавши телефон до турнікета, а не купувати жетон. Не чекати, поки відкриється ще одна каса в супермаркеті, а оплатити покупки через додаток. Fintech-проекти перетворилися на вікно нових можливостей, рішенням, яке вивело використання фінпослуг на новий рівень комфорту і зручності. Зробило справжню революцію користувацького досвіду. Як тут не стати "модним"?" — резюмує Альона Дегрік Шевцова.