Андрій Довбенко та благодійність: інвестиції в соціальну журналістику від Андрія Довбенка

20 жовтня 2017, 18:28
Керуючий партнер юридичної фірми Evris Андрій Довбенко інвестує в розвиток благодійної онлайн-платформи, де на аукціон виставляють знання і досвід успішних українців.

Юрист Андрей Довбенко

"Ідея проекту Charitum – інноваційний підхід до благодійності та соціальна журналістика близькі мені по духу, так як я сам розвиваю юридичну фірму нового покоління, нової філософії. Її завдання – відійти від класичного сприйняття "юр фірма" і створити компанію нового типу, яка буде працювати за корпоративними принципами побудови бізнес-процесів", – каже Андрій Довбенко.

Charitum – відносно новий проект, який заснувала колишній шеф-редактор L'Officiel online Даша Зарівна. Його ідея полягає в тому, що відомі українці виставляють свої послуги на торги. Лотами аукціонів стають знання і досвід, яких не знайти в сучасній бізнес-літературі. Учасники аукціонів рідко виступають перед широкою публікою.

Реклама

Будь-хто бажаючий може заплатити за зустріч з керівником великої компанії, бізнес-тренером, модним експертом і іншими фахівцями, які зустрічаються з переможцем торгів та надають індивідуальну консультацію. Це може бути допомога в пошуку нового модного образу, юридична підтримка, поради для бізнесменів-початківців і багато іншого. В Україні дефіцит корисної інформації для бізнесу, тому торги на базі онлайн-платформи Charitum користуються величезним попитом.

Отримані кошти передаються в благодійний фонд, який обирає учасник торгів. Близько 20% отриманих коштів платформа залишає собі для покриття витрат і подальшого розвитку.

Благодійні проекти важливі для розвитку сучасного суспільства – вважає Андрій Довбенко. До участі в програмах необхідно залучати українців різних вікових груп. Це допомагає виховувати суспільство, представники якого вчаться допомагати один одному.