"АТБ": якість товарів є пріоритетом

29 листопада 2018, 12:42

Мережа, яка чи не кожного місяця відкриває в столиці та по всій Київщині нові магазини, приваблює жителів регіону доступними цінами на продукти харчування. До того ж компанія гарантує безпеку товарівЗа показником кількості магазинів "АТБ" на тисячу осіб Київ є безперечним лідером. Втім область також не пасе задніх, адже за межами столиці працює з півсотні маркетів цієї компанії. Причому останній з’явився зовсім нещодавно – місяць тому у Баришівці.

Вірні бренду споживачі радіють таким новинам, адже розуміють: "АТБ" розвивається не тільки кількісно, але й якісно. Наразі в мережі продовжуються аудит і сертифікація на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. З літа минулого року закордонні експерти працюють у магазинах для того, щоб принципи роботи ритейлера відповідали вимогам НАССР, які лежать в основі зазначеного стандарту. Спільними зусиллями фахівці двох компаній впроваджують концепцію, яка передбачає систематичну ідентифікацію, оцінку й управління факторами, що суттєво впливають на безпеку продукції.

Реклама

Керівництво "АТБ" неодноразово акцентувало увагу на важливості цього напрямку. "Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека, саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів", – розповідає Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ "АТБ-маркет". За її словами, щомісяця відбуваються лабораторні випробування більше як 1000 зразків продукції різних товарних груп. Співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають з полиць магазинів продукти, які відправляють на детальний лабораторний аналіз. Товари перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки.

З огляду на, що йдеться про планові перевірки (є ще й позапланові), це досить великий обсяг робіт. По-перше, через розміри мережі: сьогодні вона має 974 магазини в 251 населеному пункті України. По-друге, через різноманітність пропозицій – асортимент "АТБ" становить понад 3500 товарів. Причому близько чверті цієї кількості представлено власними торговими марками мережі (ВТМ або як їх називають міжнародні експерти "private label"). "Цей термін означає, що дану продукцію спеціалізовані виробники виготовляють виключно для конкретної торговельної мережі. Витрати на її виробництво та доставку нижчі, немає додаткових витрат на рекламу, що дозволяє формувати низькі ціни. Але якість товарів при цьому не поступається якості продукції відомих брендів", – зазначає Дар’я Бахматова, начальник відділу ВТМ ТОВ "АТБ-маркет". Покупці одразу бачать такі товари на полицях завдяки особливому маркуванню: "De Luxe Foods & Goods Selected", "Своя лінія", "Розумний вибір". Нещодавно до родини власних брендів мережі додалося ще "Спецзамовлення "АТБ"".

"Наша компанія ставить за мету випускати якісні впізнавані товари. Так ми намагаємося донести споживачам ту турботу й увагу, які вкладаємо в кожен наш продукт. У зв'язку з цим стратегія розвитку товарів ВТМ передусім націлена на виготовлення якісних і здорових продуктів харчування, повний контроль виробництва товарів власних торгових марок, а також індивідуальний підхід до випуску нових продуктів", – підкреслює Дар'я Бахматова.