Бренду "Сегодня" 21 рік: журналісти розповіли про секрети своєї роботи

28 грудня 2018, 11:37
Щодня з брендом "Сегодня" стикаються понад сім мільйонів осіб

/ Фото: Олександр Яремчук

Як Олі Поляковій вдалося скинути сім кілограмів за три тижні? Чому від суші буває дисбактеріоз і що на телевізійному сленгу означає "порізати депутатів"? Всі секрети зірок і деякі свої таємниці розкривають журналісти на честь дня народження бренду "Сегодня" - нам виповнився 21 рік!

Святковий випуск газети "Сегодня" – 24 аркуши з яскравими ілюстраціями – роздавали біля метро. Кожна шпальта піднімає медійні куліси і дає можливість познайомитися з тими, хто кожного дня збирає для читачів і глядачів найважливішу та цікаву інформацію. Ви дізнаєтеся, хто працює в газеті, на сайті, в теленовинах і веде сторінки в соціальних мережах. 

Реклама

"Щодня з брендом "Сегодня" стикаються понад сім мільйонів осіб. Це ті люди, які дивляться новини на каналі "Україна", ті, хто читає газету "Сегодня", сайт "Сегодня" і спілкується з нами в соціальних мережах. У цьому спеціальному випуск "Сегодня" ми розповідаємо про свої досягнення – а нам є чим пишатися за 21 рік роботи. Ми розповідаємо про свої секрети і, звичайно ж, ділимося планами", – говорить директор інформаційного мовлення ТРК "Україна" Юрій Сугак.

50 тисяч примірників святкового випуску газети роздали безкоштовно. Взяти примірник в Києві можна було в 40 пунктах роздачі – біля станцій метро і в найбільших торговельних центрах. У святковому номері найпопулярнішої газети країни можна прочитати про особливості професії ведучих. І, що приємно, приміряти на себе роль телевізійника чи газетяра – в номері є цікавий тест.

Крім того, у читачів є можливість прочитати тлумачний словник сленгу журналістів і телевізійників.