Найчастіше українці скаржаться на погану якість непродовольчих товарів

21 березня 2018, 03:13
Одна з найбільш проблемних тем в сфері перевірок – це покупки в інтернеті

У 67% випадків споживачі звертаються зі скаргами на погане якість непродовольчих товарів і послуг ЖКГ

Дуже часто українці стикаються з тим, що якість товарів або послуг, за які вони платять гроші, залишає бажати кращого. В супермаркетах раз у раз можна знайти прострочені продукти, куплені через інтернет речі приходять не тих кольорів, розмірів, і навіть фасонів, а в магазинах абсолютно спокійно можуть нахамити.

Глава Госпотребслужби України Володимир Лапа представив звіт за 2017 р Так, згідно з офіційними даними, в 67% випадків споживачі звертаються зі скаргами на незадовільну якість непродовольчих товарів і послуг житлово-комунального сектора.

Реклама

"Підстави для звернення споживачів: непродовольчі товари – 43%, якість послуг ЖКГ – 24%, фінансові та банківські послуги – 2%, якість продовольчих товарів – 6,2%, придбання товарів через інтернет – 6,5%, інші причини – 4 %", – повідомив Лапа.

Відзначається, що складна ситуація виникла з житлово-комунальними послугами. Через те, що ціни на них постійно зростають, споживачі очікують істотного зростання і якості цих послуг, але так відбувається далеко не завжди. Ще одна проблемна зона – це торгівля в інтернеті.

"Покупка товарів в інтернеті – одна з найбільш проблемних тем в сфері перевірок. Тому що далеко не завжди підприємства або організації, які здійснюють реалізацію товарів через інтернет, коректно ставляться до подачі інформації, особливо інформації про особу, яка здійснює торгівлю, про особу, яка адмініструє ці сайти. І тут досить складно захищати інтереси споживачів", – пояснив Володимир Лапа.

Реклама

Миттєво здійснити перевірку тієї чи іншої торгової точки в Держспоживслужбі не можуть. Так, щоб узгодити перевірку в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі, необхідно витратити 14 днів, а в Державній регуляторної службі – 5 днів.

У відомстві зазначають, що часто стикаються з ситуаціями, коли споживач очікує, що перевірка вже пройшла, і чекає певних результатів, однак в цей час ще немає навіть узгодження з необхідними органами.

Більш докладно про те, на щось скаржаться українці читайте в матеріалі сайту "Сегодня": Від чого страждають українські споживачі: завищені ціни і прострочений товар.