Що задумали українські шеф-кухарі

6 грудня 2019, 10:30
...І як шеф-олія "Стожар" допомагає розвивати кулінарну культуру України

Зустріч шефів

Вісімсот кращих фахівців, кухарів, власників ресторанів, які працюють по всій Україні, зустрілися у Києві. До них приїхали 15 шеф-кухарів, зірок української та світової кухні. 30 листопада у Києві відбулася подія року – Creative Chefs Summit 2019.

У великому переповненому залі, на кухні-сцені довжиною у 18 метрів, у кулінарно-інтелектуальному діалозі сходилися по два зіркових шефи. Камери ловили кожен рух кухарів, транслюючи його на великі екрани за їх спинами.

Українці vs європейці

У першому кулінарному виступі зустрілися італійка Ізабелла Поті та українець Віктор Тимчишин. Ізабелла – зірка італійської кухні: шеф-кухар і партнер мішленівського ресторану Bros 'by Floriano Pellegrino. Її перша страва – спагетті з часником, прогірклим жиром і гострим перцем чилі. Друга – равіолі зі свининою та фісташково-базиліковим соусом.

Одночасно з нею виступав шеф-кухар київського ресторану Guramma Italiana, який вважається одним із першопрохідців сучасної української кулінарії, – Віктор Тимчишин. Він готував стейк Турнедо Россіні з мусом із зобної залози, чорним язиком і диким морським гребінцем. А також морквяний десерт з борошном із черемхи. При цьому він використовував свої нові техніки приготування і подавав страви у спеціально замовленому в гончара посуді.

5 різновидів олії для креативу

Яка ж головна кулінарна ідея 2019 захопила кухарів? "Оновлена ​​класика" – такий слоган саміту. Як із автентичних страв, застосовуючи нові креативні доповнення, зробити актуальний шедевр? Чи можливо до старих перевірених страв застосувати нові рецепти, техніки, нову подачу продукту?

Отже, головне завдання кухарів сьогодні – повернення до надійної класики та її осучаснення. І саме цій концепції відповідає лінійка олій ТМ "Стожар" Premium Select, яка прекрасно підходить, щоб зробити старе по-новому. Адже відразу 5 видів олії – лляної, конопляної, гарбузової, горіхової та кунжутної – створюють вибір для креативних підходів. На саміті шеф-кухарі могли підібрати олію саме під свій смак.

Звичайно, про смаки не сперечаються. Однак, відповідаючи на наше запитання, український шеф-кухар Віктор Тимчишин зазначив: "За моїми відчуттями, зараз в українських кухарів є потреба в локальних якісних продуктах – тому лінійка шеф-олії "Стожар" і привернула увагу українських кухарів на цьому саміті. Загалом, до рибних страв добре підходить лляна олія, до салатів – конопляна. А, наприклад, м'ясо ягняти прекрасно поєднується з горіховою олією лінійки Premium Select".

Довідка. HOTELIERO. Місія клубу готельєрів і рестораторів – HOTELIERO, який виступає організатором події – "трансформувати Україну в найбільш гостинну країну в Європі до 2022 року". Також HOTELIERO є організатором національної премії "Сіль" – "Оскара" для української ресторанної індустрії.

Довідка ТМ "Стожар". Олію "Стожар" виробляє українська компанія KERNEL, найбільший виробник та експортер соняшникової олії у світі. Асортимент бренду складає класична рафінована соняшникова олія для приготування при високих температурах, а також лінійка крафтових олій першого холодного віджиму Premium Select (лляна, конопляна, горіхова, кунжутна та оливкова).

У 2019 р. бренд "Стожар" став партнером клубу HOTELIERO для того, щоб спільно працювати над розвитком гастрономічної культури України.