Condé Nast International підписав ліцензійну угоду з "Медіа Групою Україна" на видання журналу Vogue в Україні

6 жовтня 2015, 14:40
Vogue в Україні буде випускатися за ліцензійною угодою Condé Nast International з "Медіа Групою Україна". Першим спільним номером стане жовтень 2015-го

Першим спільним номером Vogue в Україні стане жовтень 2015-го

"Ми раді продовженню розвитку Vogue в Україні з новим партнером, який поділяє наші цінності – прагнення до винятковості та якістю, – коментує Карина Добротвірська, президент з розвитку нових ринків та редакційний директор Brand Development Condé Nast International. – Український ринок дуже важливий, і Vogue з моменту свого запуску істотно вплинув на розстановку сил у сегменті luxury-медіа. Разом з "Медіа Групою Україна" ми з нетерпінням очікуємо подальших успіхів бренду".

"Для "Медіа Групи Україна" велика честь і відповідальність стати бізнес-партнером всесвітньо відомого видавничого дому Condé Nast і розвивати в Україні настільки сильний бренд, як Vogue. Український медіаринок, як і економіка в цілому, зараз переживає дуже непрості часи. Однак незважаючи ні на що ми віримо в його майбутнє, і наша інвестиція – тому пряме підтвердження", – зазначив Олександр Барінов, голова наглядової ради "Медіа Група Україна".

Реклама

Журнал Vogue в Україні був запущений в червні 2012 року і став одним з 21 міжнародних видань "біблії моди". Vogue також виходить у США, Великобританії, Франції, Італії, Німеччини, Іспанії, Росії, Японії, Китаї, Тайвані, Мексиці та Латинській Америці, Кореї, Бразилії, Греції, Австралії, Португалії, Індії, Туреччини, Нідерландах та Таїланді.

Нагадаємо, Condé Nast – глобальна медіакомпанія, що випускає журнали, сайти і діджитал-контент найвищого класу. Її аудиторія складає більш ніж 300 млн споживачів на 29 ринках. Портфоліо компанії включає найбільш шановані і впливові у світі медіабрендів, у тому числі Vogue, Vanity Fair, Glamour, Brides, Self, GQ, Condé Nast Traveller / Traveler, Allure, Architectural Digest, Wired, W і Style. На додаток до випуску 141 журналу та понад 100 сайтів компанія управляє ресторанним підрозділом і декількома освітніми проектами. Condé Nast Entertainment розвиває напрямок кіно, телебачення і преміальних відеопрограм.

"Медіа Група Україна" – підрозділ SCM, що управляє телеканалами, продакшн, друкованими та діджитал-медіа.