Договір на розподіл електроенергії з ДТЕК Київські електромережі тепер можна підписати онлайн

29 квітня 2020, 16:00
Для того, щоб скористатися новим онлайн-сервісом клієнту необхідно зробити 6 простих кроків

ДТЕК дбає про своїх клієнтів і створює для них нові зручні онлайн-сервіси. Таким є укладання договору на розподіл електроенергії, який тепер клієнти фізичні особи можуть підписати не виходячи з дому. Це особливо актуально в період пандемії коронавірусу, коли центри обслуговування клієнтів працюють у віддаленому режимі.

"Нова послуга стане зручним рішенням на період карантину і після його завершення. Клієнтам більше не потрібно відвідувати офіси компанії для укладення договору розподілу. Тепер це можна зробити онлайн. Що значно економить час і спрощує процедуру", – заявив генеральний директор ДТЕК Київські електромережі Маріс Куніцкіс.

Для того, щоб скористатися новим онлайн-сервісом клієнту необхідно зробити 6 простих кроків:

Реклама
  1. Зайти на сайт ДТЕК Київські електромережі до спеціального розділу й ознайомитися з публічним договором про розподіл.
  2. Завантажити необхідні для заповнення бланки.
  3. Заповнити та підписати завантажені документи.
  4. Відсканувати або якісно сфотографувати заповнені та підписані документи.
  5. Заповнити онлайн-форму та прикріпити до неї скан-копії підписаних документів, а також: сканкопію паспорта; скан-копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру; скан-копію документа, яким визначено право власності чи користування на об'єкт (квартиру); скан-копію заяви-згоди співвласника (якщо такий є) про укладення відповідного договору.
  6. Натиснути кнопку "Відправити".

Одразу після відправки, клієнт отримає повідомлення, що його документи прийняті. Далі вони надійдуть до фахівця ДТЕК Київські електромережі. Він їх перевірить і, якщо будуть запитання або помилки, то попросить уточнити або виправити. Якщо з документами все гаразд, то клієнту відправлять скан-копії підписаного компанією пакету документів, які будуть свідчити про приєднання до договору розподілу.

"У перший місяць карантину нашими дистанційними послугами клієнти скористалися понад 102 тисячі разів. З їх допомогою вони передавали покази лічильників, оформляли заявки на ремонт приладів обліку, замовляли приєднання або просто отримували необхідну консультацію. Тепер, не виходячи з дому, можна у кілька кліків укласти й договір про розподіл електроенергії", – резюмував Маріс Куніцкіс.

Нагадуємо, що через пандемію коронавірусу з 17 березня ДТЕК Київські електромережі ввів дистанційне обслуговування клієнтів, а значна частина його адміністративного персоналу працює віддалено. Співробітники компанії роблять усе можливе для стабільного електропостачання і цілодобово проводять аварійно-відновлювальні роботи.