ДТЕК Мережі представив план з розвитку послуг в Київській області

21 листопада 2019, 21:00
Прості приєднання до мереж, 90% послуг – онлайн, зниження аварійних відключень на 30%

Реклама

Прозорість та доступність приєднань до електромереж і сучасний клієнтський сервіс з'являться в Київській області вже в листопаді 2019 року. До кінця 2020 року 90% послуг будуть переведені в онлайн, до 2025 року тривалість аварійних відключень світла зменшиться на 30%. Це – результат зміни підходів у клієнтському сервісі, діджиталізації та впровадженні технологій "розумних мереж", які ДТЕК Мережі почав розвивати в Київській області. Про це генеральний директор ДТЕК Мережі Іван Гелюх і генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда розповіли на першій зустрічі зі ЗМІ з моменту придбання компанії "Київобленерго" групою ДТЕК у травні 2019 року.

Іван Гелюх.

"ДТЕК Мережі розуміє потреби сучасних клієнтів, ґрунтуючись на них, будуємо клієнтський сервіс: спрощуємо процеси, послуги через діджитал-канали, розвиваємо проактивне інформування та зручні сучасні центри обслуговування. Головне завдання на сьогодні – зробити послугу стандартних приєднань до електромереж простою і прозорою. Для цього ми мінімізуємо в ній людський фактор, переводимо в онлайн, без черг і "посередників". Через сайт клієнт зможе подати заявку на стандартне підключення, відстежувати статусу її виконання. На пошту отримає готові техумови. У листопаді сервіс став доступний для жителів "найзавантаженіших" районів області – Києво-Святошинського та Ірпінського", – повідомив генеральний директор ДТЕК Мережі Іван Гелюх. У грудні послуга також стане доступна для клієнтів Бориспільського та Вишгородського районів, а протягом 2020 року – у всіх інших районах Київської області.

Реклама

Віталій Шайда.

Зі слів Віталія Шайди, генерального директора Київобленерго, вже в листопаді 2019 року ДТЕК перевів в онлайн замовлення таких затребуваних клієнтами послуг, як перевірка, параметризація і ремонт лічильників. "Раніше клієнти мусили особисто приходити в Центр обслуговування клієнтів – це час, який для людей дуже цінний. Тому ми зробили оформлення заявки на візит фахівця на сайті, можна завчасно вибрати зручну дату. Послуга вже доступна для перших 6-ти районів: Києво-Святошинського, Ірпінського, Вишгородського, Бородянського, Макарівського та Іванківського. До кінця 2020 року послуга буде доступна всім клієнтам області", - розповів Шайда.

Також у 2020 році компанія запустить новий зручний клієнтський портал з онлайн картою планових та аварійних відключень електроенергії і мобільний додаток з широким функціоналом – "Мережі онлайн". Для клієнтів, яким все ж може знадобитися особисте спілкування з ОСР – компанія створить комфортні сучасні центри обслуговування клієнтів (ЦОК), перший відкриється в Ірпені в лютому 2020 року – з великим світлим приміщенням, електронною чергою, компетентними консультантами.

Реклама

Ще один напрям – це цифровізація диспетчерського управління з використанням "розумних" технологій Smart Grid. Це дозволить значно оперативніше виявляти та усувати аварії. "Без сучасних "розумних" систем сьогодні ми витрачаємо 5-8 годин на пошук тільки місця аварії. Цифрові технології дозволять нам бачити аварії в режимі реального часу і, відповідно, швидше їх ліквідувати. Також зробимо акцент на посилення найбільш аварійних ділянок мережі. За рахунок комплексу дій плануємо до 2025 року скоротити тривалість відключень на 30%: з поточних 496 до 347 хвилин", - повідомив Віталій Шайда.

Іван Гелюх розповів, що операційний холдинг ДТЕК Мережі має намір до кінця 2020 року ввести єдині стандарти послуг у всіх 5 регіонах, де працюють ОСР ДТЕК, – м. Київ, Київській, Донецькій, Дніпропетровській та Одеській областях: "Наша мета до кінця 2020 року – перетворити "обленерго" на сучасні європейські сервісні компанії. Надійне електропостачання, швидка локалізація і усунення аварій, комплексне інформування клієнтів через цифрові канали зв'язку, послуги онлайн".