На столичному автодромі "Чайка" у неділю, 11 жовтня, відбувся 5-й – заключний етап Чемпіонату України з шосейно-кільцевих перегонів. Вперше за сезон етап стиснули до одного дня, додавши тим самим напруженості і без того вкрай складній боротьбі. У пілотів і механіків просто не залишилося права на помилку: спроба перша – вона ж остання!
Напередодні фіналу у всіх 4-х змагальних класах склалася вельми непроста ситуація, не в останню чергу завдяки зміненій системі підрахунку очок. По-перше, починаючи з цього року вперше в залік пілотів йшли абсолютно всі зароблені ними протягом сезону очки – усунуте традиційне ще з часів радянського автоспорту вирахування гірших результатів.
Існуюча система в якійсь мірі стояла на стороні фаворитів швидкості, страхуючи їх від сходжень і аварій. Правильно це чи ні – питання спірне. Але світова практика – в тому числі і "Формула-1" – свідчить, що оцінка повинна бути комплексною, тобто враховувати і сходження, і наслідки баталій.
Одним словом, даєш стабільність! По-друге, вже пару років діє система бонусних очок – за найшвидший круг у кваліфікації і самій гонці.
Бонуси часто вносять свої корективи, "граючи" не за стабільність виступу на всіх етапах, а за швидкість. Фінал же, у свою чергу, носив підвищувальний коефіцієнт – очки за місця в гонці збільшувалися в півтора рази. Потенційно ривок у турнірній таблиці міг здійснити кожен – інтрига зберігалася до останнього.
За підсумками безкомпромісної боротьби у фіналі і сумою очок за весь сезон подіум Чемпіонату України з шосейно-кільцевих перегонів 2015 очолили:
ВАЗ 2108 – Дмитро Жайворонок
ВАЗ 2108 У-1600, Турінг-лайт, GT-Open – Андрій Євтушенко