"Головна тема" – два роки в ефірі телеканалу "Україна"

19 листопада 2019, 17:44
За цей час журналісти програми допомогли багатьом конкретним людям

/ Фото: телеканал "Україна"

19 листопада суспільно-резонансний проєкт "Головна тема" з Оленою Кот відзначає два роки в ефірі телеканалу "Україна". За цей час "Головна тема" стала одним з найпопулярніших публіцистичних проєктів на українському телебаченні. Аудиторія проєкту становила понад 25 млн глядачів ***, частка (shr) за аудиторією 18+ (міста 50 тис. +) – 14,65% **, рейтинг (rat) – 5,77% **.

Медична і пенсійна реформи, шахрайські схеми нового покоління, трудова міграція українців за кордон, міфи про секонд-хенд, нові закони про працю та підвищення зарплат, виплата аліментів, користь дієтичної їжі, ціни на комунальні послуги – десятки резонансних тем розглянула "Головна тема".

Реклама

"Досвід двох років ефіру показав, що, передусім, українців хвилює все те, що пов'язане з нашим гаманцем. Найуспішніші з рейтинговими показниками програми, в яких ми розповідаємо про те, як заробляти більше, а витрачати менше. А також нам багато писали, телефонували, та й продовжують це робити після ефірів про пенсії і пенсійну реформу, зокрема. За два роки в "Головній темі" 4 рази порушували тему пенсій. І щоразу ці випуски збирали максимальну аудиторію і біля телеекранів, і в інтернеті. Якщо ж казати про рейтинги, то рекордні цифри взяла програма "Міфи про секонд-хенд". Цю програму подивилися 4,2 млн глядачів", – зазначила Євгенія Федічкіна, керівник проєкту.

За два роки в ефірі телеканалу "Україна" вийшло 80 випусків програми, в центрі уваги яких були звичайні українці і їхні життєві ситуації. Проект змінив ставлення героїв до ситуації, допоміг знайти шляхи розв’язання непростих проблем.

Наприклад, в програмі про трудову міграцію команда проекту провела розслідування в Польщі і допомогла повернути українським заробітчанам гроші, які їм не хотів віддавати роботодавець. Інші працівники, які поїхали працювати до Праги, і яких там обдурила фірма-посередник, завдяки журналістам "Головної теми" знайшли нову роботу і навіть житло.

Реклама

"Головна тема" за цей час допомогла багатьом конкретним людям. Так, жінці, у якої забрали субсидію через те, що вона не працює, тому що доглядає за чоловіком з обмеженими можливостями, після ефіру повернули субсидію. А чоловік, який довгі роки не платив аліменти своїй дитині, після того, як журналісти розповіли про це на всю країну, взяв кредит, продав машину і віддав синові 87 тис. гривень.

За два роки проєкту журналісти "Головної теми" вдавалися до різних експериментів, часто ризикованих і небезпечних. Щоб дізнатися секрети аптечного бізнесу – працювали фармацевтами, щоб розкрити пікантні тонкощі індустрії міжнародних знайомств – були менеджерами шлюбного агентства, щоб показати життя за кордоном українських мігрантів – влаштовувалися прибиральниками в Італії.

"Найбільший виклик для "Головної теми" на наступний рік – продовжувати бути найвпливовішим соціальним проектом на українському телебаченні. Зараз в Україні період глобальних змін. Нова влада, нові реформи. Тому сьогодні "Головна тема", як ніколи, потрібна українському глядачеві. Ми триматимемо в курсі всіх соціальних реформ, забігатимемо наперед, випереджатимемо, розповідатимемо і показуватимемо те, чого не можна побачити на інших каналах", – розповіла Олена Кот, автор і ведуча проєкту.

"Головна тема" – це суспільно-резонансний проєкт, мета якого виявляти проблеми в соціальному суспільстві, створювати навколо них резонанс і домагатися, щоб ці проблеми були розв’язані. Кожен випуск програми – це окрема актуальна тема, яка хвилює більшість українців. Автор і ведуча "Головної теми" Олена Кот тримає у фокусі уваги всі аспекти проблеми: її історію, справжні причини, приховані факти, можливості для розв’язання.

Реклама

Нагадаємо, в одній з передач журналісти "Головної теми" видали секрети покупок в секонд-хенді: як вибрати хорошу річ і позбутися неприємного запаху: