Гарячій урядовій лінії сьогодні виповнилося 10 років

27 травня 2019, 22:58
Звернення до органів влади фахівці кол-центру надсилають в той же день, коли надходить скарга

Гарячій урядовій лінії сьогодні виповнилося 10 років. За цей час тут відповіли майже на 10 мільйонів дзвінків.

Щомісяця тут приймають сто тисяч дзвінків. Слухають всіх, якими б дивними часом не здавалися прохання.

Реклама

"Дебати були, дзвонила заявниця і говорила, що вона дружина Ісуса Христа. Сказала, надати їй номер Петра Олексійовича. Деякі взагалі з дуже важкими питаннями звертаються, такими, що просто хочеться покласти трубку і плакати", – розповідає Юлія Мельничук, консультантка урядової гарячої лінії.

Тому консультанту іноді доводиться побути і психологом.

"Люди дзвонять часто дуже емоційні, не завжди ласкаво навіть спілкуються, навіть з агресією, і все це потрібно якось витримати і людину, по-перше, заспокоїти, в русло якесь направити позитивне, щоб людина нормальним тоном розповіла про свою проблему", – каже Ольга Холомєєв, керівник урядового контакт-центру.

Звернення до органів влади фахівці кол-центру надсилають у той же день, коли надходить скарга. Гаряча урядова лінія працює цілодобово.

"Дуже важливо, щоб на кожне звернення була адекватна реакція, люди цього чекають, і тому ми намагаємося інвестувати ресурси і можливості в модернізацію самого центру, і думаю, що це буде полегшувати вам роботу", – говорить Володимир Гройсман, прем'єр-міністр України.

Раніше ми писали, що Володимир Гройсман відвідав урядовий контакт-центр і спробував себе в ролі оператора колл-центру і відповів на запитання українців.