"Медіа Група Україна" та дослідницька компанія Gradus Research запускають проєкт "Градус здоров’я України. Зворотний зв’язок"

10 квітня 2020, 14:00
Задача проєкту – здійснювати широкий актуальний моніторинг стану здоров’я і суспільних настроїв українців

/ Фото: Сьогодні

"Медіа Група Україна" та дослідницька компанія Gradus Research запускають проєкт "Градус здоров’я України. Зворотний зв’язок", завдання якого, за участю максимально можливої кількості громадян, здійснювати широкий актуальний моніторинг стану здоров’я і суспільних настроїв українців, для оперативного інформування суспільства, держави, медиків.

В умовах надзвичайної ситуації та боротьби з епідемією коронавірусу вкрай важливою є наявність у держави та системи охорони здоров’я механізмів оперативного отримання зворотного зв’язку від українців. Актуальна картина стану здоров’я, рівня дотримання умов карантину та рекомендацій МОЗ, реакції на протиепідемічні дії влади, фінансового стану, змін продуктового кошика стане відчутним кроком в ефективній протидії епідемії коронавірусу та її наслідкам.

Реклама

/ Фото: Сьогодні

Тетяна Нікітіна, директор департаменту аналітики телеканалу "Україна", кандидат соціологічних наук:

"Градус здоров’я України. Зворотний зв’язок" – дуже своєчасний і абсолютно унікальний для України проєкт. Це не просто соціологічне дослідження, це дослідження з глибокою соціальною місією – оперативно та регулярно інформувати суспільство, медиків, інші відповідальні служби про реальний стан речей, щоб максимально швидко реагувати та адаптуватись до складної ситуації, у якій ми всі опинилися. Це не звичайне дослідження, до яких ми вже всі звикли, це – панельне дослідження, тобто ми регулярно опитуватимемо одних і тих само людей, що дозволить не лише оцінити динаміку змін стану здоров’я, настроїв, економічної ситуації, але й дослідити причини змін, виявити чинники впливу. І найголовніше – ми очікуємо, що в нашого дослідження буде дуже великий обсяг вибірки, тобто фактично кожен, у кого є смартфон, може взяти в ньому участь.

Великий обсяг вибірки у поєднанні з чітким дотриманням методологічних стандартів зважування та перевірки якості даних дозволить отримати репрезентативні, надійні результати, а також високу деталізацію за різними соціально-демографічними групами. Це й буде реальний зворотний зв’язок від кожного громадянина до держави. Саме тому, для залучення якнайбільшої кількості учасників і для інформування про результати опитувань, "Медіа Група Україна" максимально використовуватиме свої медіамайданчики".

Євгенія Близнюк, магістр соціології, засновник та директор дослідницької компанії Gradus Research:

Реклама

"Ми стали ініціаторами проєкту „Градус здоров’я України. Зворотний зв'язок", тому що сьогодні є єдиною компанією в Україні, яка запровадила інноваційний підхід у дослідженнях і проводить збір інформації в мобільному додатку в смартфоні. Це дозволяє скоротити час на збір та аналіз інформації: анкетування триває не більше доби. А отже, Gradus Research надаватиме інформацію суспільству, державі та медикам про самопочуття і настрої населення в рекордно короткі терміни для прискорення реагування. Розуміючи важливу соціальну роль допомоги країні в поточний період, ми беремо участь у проєкті на безприбуткових засадах. І радіємо, що маємо змогу реалізувати високотехнологічний і важливий для всієї нації проєкт для подолання епідемії та її наслідків".

Опитування проходитиме регулярно – дві хвилі на тиждень. На першому етапі при реєстрації в мобільному додатку Gradus кожна людина заповнюватиме базову соціально-демографічну інформацію про себе та свою родину, в той же час, опитування залишається суворо анонімним і конфіденційним, оскільки така інформація не міститиме персональних даних. Далі регулярні опитування міститимуть два блоки запитань – постійний та змінний.

Блок постійних запитань, наприклад, стан здоров’я, емоційний стан, дотримання карантину, фінансове становище – дозволить відстежувати динаміку протягом усього карантину. За допомогою змінного блоку запитань відслідковуватиметься реакція українців на події та ситуації, які виникатимуть вже протягом усього карантинного періоду.

Участь у проєкті зможе взяти кожен українець, у якого є смартфон. Для цього потрібно встановити мобільний додаток Gradus, заповнити базову анкету і брати участь у регулярних опитуваннях.

Реклама

Результати опитувань оприлюднюватимуться в ефірі новин "Сьогодні" та інших проєктів телеканалу "Україна" та інформаційного телеканалу "Україна 24", зокрема, "Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою", "Головна тема" з Оленою Кот, "Свобода слова Савіка Шустера", а також у повному обсязі будуть доступні на сайті "Сьогодні", сайті телеканалу "Україна", на майданчиках МГУ у соціальних мережах та на сайті дослідницької компанії Gradus Research.

Щоб залучити до опитувань якнайбільше громадян, на різних медіамайданчиках МГУ проходить масштабна промо-кампанія проєкту, яка включає в себе соціальну рекламу, інформаційні сюжети, публікації та інші активності.

Читайте новини про боротьбу SCM з епідемією COVID-19 на сайті SCM Response.