Іллічівський порт: як підприємство збитків вийшло на мільйонні прибутки

3 червня 2015, 19:55
Найперспективнішими галузями є перевалка зернових, сірки, а також вугільно-рудних вантажів, заявив директор Юрій Крук

Іллічівський морський порт. Фото ilport.com.ua

В Одесі в рамках інвестиційного форуму "Іллічівський порт. Державно-приватне партнерство. Інвестиції, стратегія, розвиток" обговорили перспективи роботи одного з найбільших морських транспортних вузлів України. Причому в дискусії взяли участь як керівники порту, так і потенційні інвестори. "Сегодня" побувала на зустрічі і дізналася, що чекає стратегічний промисловий об'єкт у найближчому майбутньому.

На сьогодні морським портам регіону доводиться нелегко. У зв'язку зі складною ситуацією в країні часто на розвиток інфраструктури підприємств не залишається ніяких коштів. Тому адміністрація Іллічівського порту вирішила публічно і відкрито озвучити можливості для інвесторів.

Реклама

"Два роки тому в порту була серйозна проблема. Тоді збитковість порту становила 230 мільйонів гривень. Зараз же у нас 257 мільйонів прибутку", – розповів в ході інвестиційного форуму директор Іллічівського порту Юрій Крук.

Перевалка вантажів порівнянні з минулими роками, зросла в рази. Так, травень 2015 року став рекордним за вантажообігом: цей показник сягнув 1 млн 412 тис. тонн. За 5 місяців поточного року вантажообіг побив рекорд останніх 5 років – було перероблено 6 млн. 524 тис. тонн експортно-імпортних вантажів.

Юрій Крук

Реклама

За словами Юрія Крука, найбільш перспективними галузями в роботі є перевалка зернових, сірки, а також вугільно-рудних вантажів. "Сумарний потенціал порту – 15 мільйонів тонн перевалки вантажів. Досягти цього можна завдяки розвитку інфраструктури", – підкреслив директор порту і додав, що вже сьогодні низка великих підприємств зі світовими іменами готові вкладати гроші в порт.

На його думку, це дозволить портам розвиватися, а також принесе чимало прибутку економіці України. З такою думкою погоджуються і експерти.

"На сьогодні держпідприємства повинні відраховувати державі близько тридцяти відсотків свого прибутку, і ці розміри можуть збільшуватися надалі. Таким чином, порти не зможуть подбати про себе. Тому розумним виходом стане залучення інвестицій", – говорить юрист Олександр Кифак.