Фото з відкритих джерел
Кабінет міністрів України в зв'язку з недавніми проблемами, що виникли на ринку туристичних послуг, готує ряд рішень, які сприятимуть усуненню неприємних випадків порушення або невиконання умов договорів між туркомпаніями і споживачами їхніх послуг. Про це повідомив прем'єр-міністр України Володимир Гройсман.
"Я дав доручення першому віце-прем'єр-міністру Степану Кубіву спільно з Міністерством інфраструктури утворити групу, оцінити ситуацію, залучити до відповідальності компанії (які неналежним чином ведуть свою діяльність). Такі випадки були і раніше. Але ми розуміємо сьогоднішню ситуацію і думаємо про те , як посилити відповідальність компаній", - сказав Гройсман.
Він також зазначив, що в даний час туристичний бізнес є переважно приватним, в зв'язку з чим, оперативно відстежувати потужності компаній і зіставити їх з обсягом підписаних договорів зі споживачами майже неможливо.
Разом з тим, наявні факти неналежного виконання договірних умов є "серйозним дзвінком про наявність проблеми", в зв'язку з чим необхідно переглядати кваліфікаційні вимоги до туристичних і авіакомпаній.
Нагадаємо, що останнім часом різко зросла кількість випадків, в яких туристи не можуть своєчасно вилетіти з України на відпочинок, або навпаки – повернутися додому. В кінці червня український туристичний ринок зіткнувся з проблемою затримки рейсів в піковий літній сезон. Зокрема, із запізненням відбулися деякі рейси на замовлення Join UP! у різних авіаперевізників за напрямками Туніс, Іспанія (Тенеріфе, Пальма-де-Майорка, Барселона), Єгипет (Шарм-ель-Шейх, Хургада) і Туреччина (Бодрум).
Багато в чому ситуації були схожі: пасажирам повідомляли про перенесення рейсу на пару годин, пізніше – ще на кілька, а потім залишали без інформації про те, коли прибуде довгоочікуваний літак. В результаті люди годинами сиділи в аеропортах, чекаючи вильоту, а затримки перельотів тягнулися від шести годин до трьох діб , як це було в Тунісі.