Як відправляти та отримувати посилки через поштомати Meest

19 листопада 2020, 14:08
Поштомати Meest розташовані в найзручніших місцях: на заправках, у магазинах, спортклубах і ТРЦ

Обмежити зайві контакти сьогодні намагається кожен. Через це безконтактні способи відправлення посилок також дедалі набувають актуальності, особливо зараз, коли світ захлиснула друга хвиля пандемії Covid19. В Україні відправити посилку через поштомат можна завдяки глобальній компанії Meest. Їхні поштомати розташовані у найзручніших місцях: на заправках, у магазинах, спортклубах та ТРЦ. Відправити посилку через такий пристрій дуже легко — без черг та контактів зі співробітниками й клієнтами поштового відділення. Час відправлення може бути будь-яким — частина поштоматів працює до 22:00, решта — цілодобово.

Зручність відправлення посилок через поштомат уже оцінили мешканці багатьох європейських країн. Там це — один з найпоширеніших видів поштового зв’язку. Щодо українських користувачів, вони тільки-но вчаться робити та отримувати подібні відправлення.

Розповідаємо, як це робити вірно.

Відправлення

Перш за все, завантажте додаток Meest на телефон або додайте до своїх контактів у телеграмі нового чат-бота компанії (назва для пошуку "Поштомат Meest"). Півсправи зроблено! Далі відправлення займе кілька хвилин.

  1. Відкрити поштомат можна відсканувавши QR-код, який ви побачите на його поверхні. Зробити це допоможе мобільний додаток, або задайте відповідну команду чат-боту в Telegram.
  2. Створіть у мобільному додатку відправлення, заповніть усі необхідні параметри. У разі, якщо ви використовуєте чат-бота — просто відправте всю необхідну інформацію в чат, користуючись його підказками.
  3. Коли онлайн-посилку створено, оберіть у системі поштомат, до якого ви хочете її відправити. Зробити це допоможе інтерактивна карта в додатку, або той самий бот в Telegram — йому потрібно лише підказати назву вулиці, що вас цікавить у місті одержувача.
  4. Покладіть посилку в поштомат і закрийте його. За секунду поруч із вашим відправленням у додатку з'явиться статус "відправлено". У чат-боті також можна буде подивитися інформацію про відправлення, скориставшись відповідною підказкою.

Обрати платника доставки (відправник чи одержувач) потрібно на етапі оформлення посилки. Якщо платником є відправник, оплатити послугу можна у кілька хвилин – за допомогою додатку чи чат-боту, або згодом — у найближчому терміналі самообслуговування.

Отримання

  1. Для отримання посилок через поштомат також використовуйте додаток або чат-бота. Коли посилка прибуде у поштомат, одержувачу про це буде надіслано повідомлення.
  2. Якщо платник послуги з доставки одержувач — сплатити посилку можна так само, як і при відправці — через додаток та чат-бот або у найближчому терміналі за номером відправлення.
  3. Для того, щоб відкрити комірку поштомату й забрати з нього посилку, потрібно відсканувати QR-код, який розташовано на поштоматі, або задавши чат-боту у Telegram команду "відкрити поштомат". Коли відправлення буде отримано, статус посилки в додатках відправника та одержувача буде автоматично змінено на "отримано". Таку саме інформацію надасть і чат-бот у Telegram.

Щоб оформити швидку доставку за 5 годин (послуга діє лише по Києву), треба вкласти посилку в поштомат до 11:00. Якщо бажаєте зробити відправлення з Києва до обласного центру протягом 24 годин — до 15:00. По Україні посилка буде йти день або два, а вкласти її до поштомата можна у будь-який час. Обмеження ваги доставлення стандартні для всіх видів відправлень — до 10 кг.