Як правильно робити покупки в секонд-хендах: експеримент "Сегодня"

3 червня 2018, 03:20
Одягнутися в секонд-хенді на літо за 1240 грн

Нове під забороною. До заповітного відкри / Фото: Анатолiй Бойко

Щоб заощадити на одязі , можна дочекатися знижок в магазинах або навідатися в секонд – хенд . Тим більше зараз такі торгові точки стали схожими на хороший магазин : чисті , відсортовані за типами речі на вішалках , зручні примірочні і часто дуже ввічливий персонал .

" Сегодня" спробувала підібрати недорогу і модний одяг на літо – весь образ нашої моделі обійшовся в 1240 грн . А прес – секретар великої мережі секонд – хендів Оксана Шкадовська розповіла , в які дні краще приходити за речами , і про тонкощі вибору.

Хто купує

Клієнти секонд – хендів діляться на два типи : ті , хто полює за брендами , і хто просто приходить одягнутися .

"Те, кому важно название на бирочке, появляются в первый день завоза, могут даже с ночи очередь занимать. Когда мы в пятницу утром распахиваем двери, человеческий поток буквально залетает и начинает все сметать. Перекупщиков уже знаем в лицо", — рассказывает Оксана.

У магазинах є стокові речі – нові , але уцінені . Але ловці за брендами дивляться на б /в, які набагато дешевше . Наприклад , взимку величезною популярністю користувалися куртки бренду Northland : вони коштували 200-300 грн , а нова в магазині обійшлася б в кілька тисяч . Потім їх набагато дорожче перепродують на інтернет – майданчиках .

Реклама
Але більшість людей вважають за краще приходити на наступний день – коли залишаються хороші і якісні речі , але не таких знаменитих брендів , а ціни поступово починають знижуватися . В останній день знижок , коли ціни максимально низькі , на шопінг приходять пенсіонери і люди , яким потрібен " одноразовий" одяг – наприклад , робітники. Вони купують речі , які не шкода викинути .

Різні цінники

Якщо на кожен товар є бирка , врахуйте : її не змінюють , тому суму " скидочних " відсотків потрібно вираховувати або уточнювати на касі . Також майже в кожному секонді є полка з так званим " люксом " або " кремом " – це нові речі хороших брендів . Їх не уцінюють . Вони виділяються цінниками іншого кольору або плічками .