Як розпізнати при купівлі "битий" автомобіль

26 січня 2015, 03:50
Якщо ремонт був проведений поверхово, додаткових витрат не уникнути

Фото: autotheme.info

Купуючи старий автомобіль, ви ризикуєте купити машину, відновлену після великої аварії, повідомляє autotheme.info.

Якщо ремонт був проведений поверхово, додаткових витрат не уникнути. Для того щоб убезпечити себе від таких нежданих сюрпризів, необхідно вміти визначати, який автомобіль битий, а який ні.

Реклама

Почніть із загального огляду. Уважно вдивляйтеся в кожен зазор між деталями кузова, і якщо ви помітите, що ці зазори не однакові, та до того ж фарба деяких комплектуючих відрізняється від інших, тоді безперечно, така "красуня" побувала в косметичному ремонті. Дуже важливо, щоб при огляді було яскраве світло, і автомобіль був чистим.

Є також народний метод, коли використовується слабкий магніт. Якщо на кузові є товстий шар шпаклівки, що говорить про те, що авто побувало в колотнечі, там магніт буде погано триматися, ніж в тому місці, де її немає.

Якщо бампер з пластику був схильний ремонту, тоді це можна визначити за специфічним звуком. Досить постукати кісточками пальців по різних елементах бампера, щоб почути покриття товстим шаром шпаклівки.

Реклама

При ретельному огляді зверніть увагу на світлотехніку і скло. Практично на кожному склі знизу стоїть рік його випуску. Якщо ви на різних шибках побачите різні дати, це може свідчити про те, що авто перенесло аварію. Навіть нове скло фар може побічно бути підтвердженням того, що могло бути ДТП.

Піднявши підстилку багажника, ретельно досліджуйте зварювальні шви. На останніх автомобілях використовується тільки точкове зварювання, а при ремонті, зазвичай, зварювальники використовують напівавтоматичне зварювання. Випробуйте на міцність герметик, наприклад, олівцем, яким закладені шви. Якщо одні шви закриті м'яким герметиком, а інші твердим, то це явне попередження, що кузов був схильний ремонту. Не полінуйтеся також оглянути всі шви під капотом авто.

Трохи розсуньте гумові ущільнювачі, що закривають заднє і лобове скло. Якщо фарба під ущільнювачем і фарба на кузові авто має різні відтінки, це свідчить про неякісну фарбу, використовувану при фарбуванні. Таким же чином досліджуйте ущільнювачі кришки багажника і дверей.

Реклама

Не забудьте запитати продавця, яке СТО обслуговувало його автомобіль. Якщо авто відносне нове, то велика ймовірність того, що воно проходило огляд у фірмовому технічному центрі. Такі СТО зберігають у своїх архівах всі неполадки, які були виявлені у авто в дрібних подробицях. І головне, вони не приховують цю інформацію, якщо ви натякнете їм, що далі також плануєте обслуговуватися у них.

Протестуйте розвал-сходження. Якщо деталі справні, тоді допуск на кути встановлених коліс не перевищують заводські норми. Якщо ж геометричні параметри не відповідають нормам, і кути завищені, тоді ні в якому разі не купуйте такий автомобіль.

І ще, чим більше експлуатація авто, тим більше ймовірність, що воно перенесло ДТП. Однак не варто доходити до крайнощів, щоб не купити машину тільки за те, що через десять років її використання, її просто перефарбували. Іноді, це є найкращою процедурою, ніж навіть заводське фарбування з деякою кількістю браку. Але, якщо ви помітили порушення геометричних форм при неякісному ремонті, то пам'ятайте, що це, при покупці, може вилізти вам боком, так як гума буде схильна до швидкого зносу, а кузов – іржавінню. Радимо вам краще відмовитися від машини, яка була погано відремонтована, ніж спокуситися на її низьку ціну.