Як повернути гроші за бракований одяг і взуття: поради експертів

28 серпня 2018, 13:39
Згідно із законом, повернути в магазин нову річ можна протягом чотирнадцяти днів, а якщо це виробничий брак, то тридцяти

Нове взуття офарбило ваші ноги, або підошви відклеїлися вже на другий день – це виробничий брак. Такий товар можна повернути в магазин, а вам повинні віддати гроші.

Ольга недавно купила босоніжки. Віддала за них дві тисячі гривень. Однак раділа обновці тільки день. Вже на наступний вечір дівчина побачила, що підошви на взутті стерлися. У магазині забирати товар відмовилися.

Реклама

"Я звернулася в службу з прав споживачів, пройшло більше місяця і мені прийшло, що зробили перевірку, але за вказаною адресою в магазині і в усіх документах юридичної особи не існує", – розповідає Ольга, мешканка Києва.

Виявилося, на чеку вказана особа, яка не має ніякого відношення до магазину. З представником служби захисту прав споживачів і Ольгою журналісти "Сегодня" прийшли в магазин.

Відразу видно порушення – сертифікат на дитячу взуття прострочений.

Ольга знову просить продавщицю повернути гроші за браковане взуття. Але чує відмову.

Реклама

Номери телефону керівника касир не дає.

Щоб повернути товар, керівництво магазину не потрібно, каже представник служби захисту прав споживачів.

Згідно із законом, повернути в магазин нову річ можна протягом чотирнадцяти днів, а якщо це виробничий брак, то тридцяти. Відмовити віддавати гроші за річ поганої якості магазин може, тільки якщо незалежна експертиза визнає провину користувача, а не виробника.

Реклама

Раніше експерт пояснив, чому в Україні не працює захист прав споживачів.

Більш докладно про те, які товари найчастіше продаються в магазинах простроченими, читайте в матеріалі сайту "Сегодня": Прострочені товари і підробки: що продають українцям.