Канал "Україна" – лідер телеперегляду квітня

3 травня 2019, 17:21
Лідером глядацьких симпатій телеканал зробили ранкові, денні та праймові проекти, а також серіали власного виробництва

Скріншот

За підсумками квітня 2019 року телеканал "Україна" впевнено утримує першість серед вітчизняних телеканалів за аудиторією 18+ (міста 50 тис. +). За електоральною аудиторією 18+ (міста 50 тис. +) Середня частка (shr%) каналу становила 14,86% **, рейтинг (rat,%) – 2,45% **.

Лідером глядацьких переваг у квітні телеканал "Україна" зробили ранкові, денні і праймові проекти та серіали власного виробництва ("Сьогодні" 5,04%/16,06%, "Ранок з Україною" 1,19%/13,89%, "Зірковий шлях" 1,85%/16,08%, "Реальна містика" 1,94%/14,40%, "Місія: краса" 1,86%/15,10%, "Агенти справедливості" 2,87%/17,43%, "Історія одного злочину" 3,34%/16,99%, "Говорить Україна" 5,43%/14,84%, "Головна тема" з Оленою Кот 4,29%/11,23 %, "Гучна справа" 2,9%/14,26%, "Таємниці" 4,67%/17,34%, "Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою" 5,60% / 16,21%), які за підсумками місяця отримали першість у своїх слотах **.

Реклама

Прем'єрний серіал власного виробництва "Таємниці", який знятий за корейським форматом, у квітні переглянули понад 11 668 290 глядачів ***.

Традиційно високою популярністю серед глядачів користувалися праймові серіали і міні-серіали вихідного дня. Так, прем'єра картини "Інша" (виробництво Star Media), яка знята у форматі "Ringer", зібрала середню частку 10,03%, рейтинг 2,03% за аудиторією 18-54 (50 тис. +) * І частку 14, 41%, рейтинг 3,65% за аудиторією 18+ (50 тис. +) **. В цілому фільм подивилися 14,4 млн українців ***. Фільм "Артист" (виробництво "Українська продакшн студія") отримав частку 10,04%, рейтинг 2,04% за аудиторією 18-54 (50 тис. +) * І частку 15,07%, рейтинг 3,95%, за аудиторією 18+ (50 тис. +) **.

Реклама

Зокрема, 4-серійну картину "Клевер бажань" (виробництва "Українська продакшн студія") подивилися 6 649 974 українців ***. Фільм "Не смій мені говорити "Прощавай!" зібрав біля екранів 7 939 017 глядачів ***, а фільм режисера Анатолія Матешка "Доторкнутися до серця" (виробництво "Українська продакшн студія") – 8 432 308 глядацьких переглядів ***.

У квітні ток-шоу "Говорить Україна" з ведучим Олексієм Сухановим відсвяткувало 7 років успіху в ефірі телеканалу "Україна". За весь час проект розповів історії 15 000 героїв і допоміг багатьом з них змінити долі на краще. Тільки в квітні програму подивилися 16 664 563 українців ***.

Успішно завершився сьомий сезон скріптед-реаліті "Агенти справедливості" 2,77% / 18,72% ** (виробництво продакшн-компанія "Теле Про"). Впродовж декількох років проект впевнено лідирував у своєму тайм-слоті за основними аудиторіями. Так, в квітні детективні історії серіалу подивилися близько 12,5 млн глядачів ***

Реклама

Високі показники отримав проект "Дивовижні люди" про людей з видатними розумовими здібностями, який знятий за всесвітньо відомим форматом The Brain. 27 квітня в прямому ефірі вся країна вибирала переможця, яким став львів'янин Іван Шпай. Фінальний випуск "Дивовижних людей" переглянули 4 681 921 українців. В цілому, за час ефіру на каналі "Україна" аудиторія шоу становила 16 257 363 глядачів ***.

Також одними з найбільш рейтингових в квітні стали випуски "Сьогодні" і "Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою". Протягом місяця ефір програми був насичений низкою спецвипусків, присвячених головній темі – обрання майбутнього президента країни. 21 квітня – в день другого туру виборів аудиторія "Сьогодні" становила 7 090 870 українців ***. В цілому, аудиторія праймових новин "Сьогодні. 19:00" у квітні становила майже 15 800 507 осіб ***.

Аудиторія інформаційно-аналітичного тижневика "Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою" становила 7 792 209 осіб ***. Впродовж місяця гостями студії "Сьогодні" були діючий президент України Петро Порошенко і претенденти на пост голови держави: лідер партії "Батьківщина" Юлія Тимошенко, нардеп від "Опозиційного блоку" Олександр Вілкул, голова "Радикальної партії" Олег Ляшко та інші.

Лідером ранкових ефірів щодо широкої аудиторії на вітчизняному ТБ залишається інформаційно-розважальна програма "Ранок з Україною", яка зібрала частку 13,89%, рейтинг 1,19%, за аудиторією 18+ (50 тис. +) **. У квітні свій день з ранкової програми починали 9 536 503 українців ***.

Програму "Контролер" з Ярославом Куцом, яка показує, як боротися зі свавіллям чиновників і безвідповідальністю, за місяць переглянули 3 878 624 українців ***.

Високі показники перегляду також отримали розважальні проекти власного виробництва – мейковер-шоу за власним форматом "Місія: краса", гумористичний проект "Без паніки", які зібрали біля екранів аудиторію глядачів в 6 986 084 3 714 225 відповідно ***.

* Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 вибірка "50 тис. +".

** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка "50 тис. +".

*** Дані розраховані для аудиторії старше 4 років вибірка "Вся Україна".

Дані дослідження ТВ аудиторії відносяться ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом "Україна". Дані за квітень 2019 року – остаточні, розраховані за показниками rat%, shr% і cov #. Детальніше за показниками і визначення цільових аудиторій в глосарії ІТК.