Канал "Україна" – лідер глядацьких симпатій березня

3 квітня 2019, 11:39
Минулого місяця на каналі відбулося кілька телепрем'єр

Скріншот

За підсумками березня 2019 року канал "Україна" впевнено утримує лідерство в телевізійному просторі країни як у будні, так і у вихідні дні. Канал отримав першість за всіма основними аудиторіями 18-54 (міста 50 тис.+), 18+ (міста 50 тис.+), 4+ (Вся Україна).

За аудиторією 18-54 (50 тис.+) середня частка (shr,%) каналу "Україна" в березні становила 11,33%*, рейтинг – 1,49%*. За аудиторією 18+ (50 тис.+): частка – 15,61%**, рейтинг – 2,73%**. За аудиторією 4+ (Вся Україна)***: частка – 2,55%, рейтинг – 15,03%.

Реклама

У березні на каналі "Україна" відбулося кілька прем’єр.

4 березня стартував другий сезон парного мейковер-шоу "Місія: краса". Перший випуск проекту зібрав середню частку за аудиторією 18+ (50 тис.+)** 17,93%, рейтинг – 2,46%, а за аудиторією 18-54 (50 тис. +)* частку – 16,85%, рейтинг – 1,63%. Загалом перше українське шоу перевтілень переглянули 7,44 млн. глядачів***.

Реклама

25 березня розпочався сьомий сезон детективного серіалу "Агенти справедливості" (виробництво продакшн-компанії "ТелеПро"). Прем’єрний випуск проекту відбувся з середньою часткою 19,09%, рейтингом 2,75% за аудиторією 18+ (50 тис.+) та часткою 13,35%, рейтингом 1,21% за аудиторією 18-54 (50 тис.+). Загалом за детективними історіями "Агентів справедливості" спостерігали 11,44 млн українців***.

Протягом березня високий інтерес глядачів утримував спецпроект "Головна тема. Вибір" з ведучою Оленою Кот, під час якого відбуваються дискусії щодо найгостріших суспільно-важливих тем за участі кандидатів в президенти України та представників їх штабів. За цей місяць проект переглянули 14,12 млн українців***. Гостями студії за цей час були претенденти на пост глави держави, зокрема, чинний президент Петро Порошенко, лідер Радикальної партії Олег Ляшко, лідер ВО "Батьківщина Юлія Тимошенко, народний депутат від "Опозиційного блоку" Олександр Вілкул .

До дня виборів, 31 березня, канал "Україна" підготував низку випусків новин "Сьогодні" зі спеціальними репортажами з різних куточків світу. Що дві години глядачі мали змогу побачити, як проходять вибори в Канберрі, Вашингтоні, Парижі, Брюселі та інших містах. За сюжетами "Сьогодні" в історичний для країни день спостерігали 8,2 млн. виборців***. Зокрема, спецмарафон "Головна тема. Вибір" з Оленою Кот, під час якого відбулися прямі включення зі штабів кандидатів в президенти, переглянули 7,10 млн глядачів***. Загалом день виборів з каналом "Україна" провели 12,10 млн. українців***.

Реклама

Традиційно складовими успіху каналу стали кінопрем’єри праймових серіалів та міні-серіалів вихідного дня. Так, 18 березня відбулася прем’єра 24-серійного фільму "Серце матері" (спільного виробництва кінокомпанії Star Media та каналу). Аудиторія фільму становила 14,82 млн глядачів***. Фільм "Сурогатна мати" (спільного виробництва компанії Star Media та каналу) переглянули 8,90 млн глядачів***. Аудиторія кримінальної мелодрами "Я заплачу завтра" (виробництво "Фільмстрім" і "Vileton Films") становила 9,11 млн українців***. Мелодрама з елементами детективу "Міраж" (виробництво продакшн-компанії IVORY films) зібрала біля екранів 9,10 млн глядачів***. Фільм "З мене досить" (виробництво "Українська продакшн студія") викликав прихильність у 9,20 млн глядачів***. Мелодрама "Мама моєї дочки" (виробництва продакшн-компанії IVORY films) зібрала біля екранів 9,02 млн глядачів.

Лідером ранкових ефірів за широкою аудиторією на вітчизняному ТБ залишається інформаційно-розважальна програма "Ранок з Україною". У березні популярний ранковий проект зібрав біля екранів 9,77 млн. глядачів***.

Також популярністю глядачів користувалося новітнє супер-шоу "Дивовижні люди" за всесвітньо відомим форматом The Brain про людей з видатними розумовими здібностями. Загалом у березні проект переглянули 12,36 млн глядачів***.

Протягом місяця першість у своїх слотах за різними аудиторіями утримували праймові, денні випуски новин "Сьогодні" (*/**/***), а також проекти: "Дивовижні люди" (**/***), "Без паніки" (**/***), "Реальна містика" (*/**/***), "Зірковий шлях" (*/**/***), "Головна тема" (**), "Говорить Україна" (**/***), "Гучна справа" (**/***), "Ранок з Україною" (**), "Агенти справедливості" (*/**/***), "Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою" (**/***), "Історія одного злочину" (*/**/***).

Беззаперечними лідерами інформаційного мовлення серед широкої аудиторії є новини "Сьогодні". Протягом місяця випуски програми "Сьогодні" о 15:00, 19:00 зібрали біля екранів аудиторію 12,32 і 17,76 млн глядачів відповідно***. Так, за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частка випусків "Сьогодні" о 15:00 була 14,19%*, за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка: 19,32%**. Праймових випусків "Сьогодні" о 19:00 – 9,75%*, 15,44%** відповідно.

Також високі показники дивлення здобули матчі відбіркових поєдинків на Євро-2020 між національними збірними першого туру "України – Люксембург" та другого – "Україна – Португалія". Загалом футбол на каналі "Україна" дивилися 5,90 млн глядачів***.

* Дані розраховані для аудиторій віком 18-54 вибірка "50 тис.+".

** Дані розраховані для аудиторій віком старше 18 років вибірка "50 тис.+".

***Дані розраховані для аудиторії старше 4 років, вибірка "Вся Україна"

Дані дослідження ТБ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом "Україна". Дані за 30-31 березня 2019 року – попередні, розраховані за показниками rat%, shr% и cov#. Детальніше щодо показників та визначень цільових аудиторій у глосарії ІТК.