Канал "Україна" – лідер глядацьких симпатій травня

5 червня 2019, 09:41
Інформаційно-розважальна програма "Ранок з Україною" залишається лідером ранкових ефірів за широкою аудиторією на вітчизняному ТБ

Скріншот

За підсумками травня 2019 року, телеканал "Україна" є лідером телевізійного перегляду як у будні, так і у вихідні. Канал впевнено утримує першість серед вітчизняних телеканалів за всіма основними аудиторіями 18-54 (міста 50+), 18+ (міста 50 тис. +), 4+ (Вся Україна).

За аудиторією 18-54 (50 тис.+) середня частка (shr, %) каналу "Україна" у травні досягла 11,24%*, рейтинг (rat, %) – 1,31%*. За аудиторією 18+ (50 тис.+): частка – 15,41%**, рейтинг – 2,41%**. За аудиторією 4+ (вся Україна): частка – 13,80%***, рейтинг – 1,97%***.

Реклама

/ Фото: телеканал "Україна"

Лідером глядацьких уподобань у травні канал "Україна" зробили ранкові, денні та праймові проекти власного виробництва("Сьогодні"*/**, "Ранок з Україною"**, "Зірковий шлях"*/**, "Реальна містика"*/**, "Агенти справедливості"*/**, "Історія одного злочину"*/**, "Говорить Україна"**, "Головна тема" з Оленою Кот**, "Гучна справа"**, "Без паніки"**, "Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою"**), які за підсумками місяця отримали першість у своїх слотах.

Традиційно високою популярністю серед глядачів користувалися праймові серіали та міні-серіали вихідного дня. Так, 12-серійна сага про кохання "Чуже життя" (виробництво Star Media), яку канал транслював у рамках спецпрограмування 9 травня, зібрала біля екранів 9,4 млн глядачів***. Фільм"Солона карамель"(виробництво "Фільмстрім" і "Vileton Films") переглянули 7,55 млн глядачів***. Мелодраму"Без вагань"(спільного виробництва компанії Star Media і каналу) подивилися 7,19 млн українців***. Аудиторія 4-серійної картини "Чужий гріх"(виробництво Mamas Film Production) становила 7,98 млн глядачів***.

Реклама

Лідером ранкових ефірів за широкою аудиторією на вітчизняному ТБ залишається інформаційно-розважальна програма"Ранок з Україною",яка зібрала частку 14,15%**, рейтинг 1,14%** за аудиторією 18+ (50 тис.+). У травні свій день з ранковою програмою розпочинали 8,61 млн. українців***.

Беззаперечним лідером інформаційного мовлення серед широкої аудиторії є новини"Сьогодні". Протягом місяця в програмі вийшла низка спецвипусків до визначних дат та головних подій країни. Так, випуск "Сьогодні" 16 травня о 09.00, під час якого відбулися прямі включення з народного показу Вишиванка Day, організованого каналом "Україна" спільно з брендом "Сьогодні", став лідером свого слоту (*/**). За аудиторією 18-54 (50 тис.+) частка каналу становила 15,19%*, за аудиторією 18+ (50 тис.+) – 14,99%**. В цілому протягом місяця випуски "Сьогодні" о 15.00, 19.00, 23.00 зібрали біля екранів 11,6; 15,9; 11,1 млн. глядачів відповідно***.

Також у травні на каналі відбулася трансляція футбольного матчу – Фінал Кубка України. За гарячим поєдинком, в якому зійшлися "Шахтар" та"Інгулець",пильно спостерігали 4,16 млн глядачів***.

Реклама

* Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 вибірка "50 тис. +".

** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка "50 тис. +".

***Дані розраховані для аудиторії старше 4 років, вибірка "Вся Україна"

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Данні надані телеканалом "Україна". Дані за травень 2019 року – остаточні, розраховані за показниками rat%, shr% и cov#. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.

Нагадаємо, телеканал "Україна" був лідером телеперегляду квітня .

Також повідомлялося, що телеканал "Україна" – лідер глядацьких симпатій березня .