Канал "Україна" – лідер глядацьких симпатій у лютому

4 березня 2019, 17:42
У лютому на каналі "Україна" відбулося кілька прем'єр

Скріншот

За підсумками лютого 2019 року, канал "Україна" упевнено утримує лідерство в телевізійному просторі країни як у будні, так і у вихідні дні. Канал отримав першість за основними аудиторіями: 18-54, 18+, 4+ як у містах з населенням більше 50 тис. мешканців, так і по всій Україні.  

За аудиторією 18-54 (50 тыс. +) середня частка (shr,%) каналу "Україна" в лютому становила 11,64%*, рейтинг – 1,56%*. За аудиторією 18+ (50 тис.+): частка – 15,45%**, рейтинг – 2,77%**. За аудиторією 4+ (Вся Україна)***: частка – 14,91%, рейтинг – 2,73%.

Реклама

У лютому на каналі "Україна" відбулось кілька прем’єр. 23 лютого з великим успіхом стартувало новітнє супер-шоу "Дивовижні люди" за всесвітньо відомим форматом The Brain про людей з видатними розумовими здібностями. Перший випуск проекту став найкращою програмою дня на телебаченні, зібравши середню частку за аудиторією 18+ (50 тис.+)** 19,41%, рейтинг 7,61%, а за аудиторією 18-54 (50 тис.+)* частку – 13,08%, рейтинг – 4,07%. Загалом програму переглянули 5,62 млн. глядачів***.

Великий інтерес глядачів викликав старт спецпроекту "Головна тема. Вибір" з Оленою Кот. У студії 22 лютого кандидати в президенти обговорювали тему комунальних послуг та субсидії. Загалом проект переглянули 5,69 млн. глядачів***.

Реклама

26 лютого стартував сьомий сезон скріптед-реаліті "Реальна містика". У лютому проект був беззаперечним лідером слоту і зібрав такі середні показники за місяць: за аудиторією 18+ (50 тис.+)** – частку 15,27%, рейтинг 2,15%, а за аудиторією 18-54 (50 тис.+)* – частку 13,95%, рейтинг 1,34%.

18 лютого на каналі "Україна" відбулась прем’єра 16-серійного фільму "Кримінальний журналіст" (виробництво "Filmstream"). Аудиторія фільму становила 12,71 млн. осіб***. Традиційно складовими успіху телеканалу стали кінопрем’єри вихідного дня. Фільм "Дім, який.." (виробництво Filmstream і Vileton Films), переглянули 7,17 млн. глядачів***. Аудиторія гостросюжетної мелодрами "Я тебе знайду" (виробництво IVORY Films) становила 7,48 млн. глядачів***.

Лідером ранкових ефірів за широкою аудиторією на вітчизняному ТБ залишається інформаційно-розважальна програма "Ранок з Україною", яка 10 лютого відсвяткувала 5 років успіху на каналі "Україна". За цей час глядачі побачили понад тисячу випусків програми. Лише у лютому найпопулярніший ранковий проект зібрав біля екранів 8,95 млн. глядачів***.

Реклама

Беззаперечними лідерами інформаційного мовлення серед широкої аудиторії є новини "Сьогодні". Протягом місяця випуски програми "Сьогодні" о 15.00, 19.00 зібрали біля екранів аудиторію 12,80 і 17,97 млн глядачів відповідно***. Так, за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частка випусків "Сьогодні" о 15.00 – 14,53%*, за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка: 20,21%**. Праймових випусків "Сьогодні" о 19.00 – 10,38%*, 15,55%** відповідно.

Протягом місяця першість у своїх слотах за різними аудиторіями утримували праймові, денні випуски новин "Сьогодні" (*/**/***), а також проекти: "Історія одного злочину" (*/**/***), "Головна тема" (**/***), "Зірковий шлях" (*/**/***), "Реальна містика" (*/**/***), "Говорить Україна" (**/***), "Гучна справа" (**/***), "Без паніки" (*), "Ранок з Україною" (*), "Агенти справедливості" (*/**/***), "Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою" (*/**/***).

* Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 вибірка "50 тис. +".

** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка "50 тис. +".

***Дані розраховані для аудиторії старше 4 років, вибірка "Вся Україна"

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Данні надані телеканалом "Україна". Дані остаточні за 28 лютого 2019 року, розраховані за показниками rat%, shr% и cov#. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.