Канал "Україна" у вересні зберіг лідерство з аудиторії в країні

2 жовтня 2017, 18:29
Лідером глядацьких уподобань "Україну" зробили ранкові, денні і праймові проекти власного виробництва

Фото: pixabay.com

За підсумками вересня 2017 року, телеканал "Україна" посідає перше місце серед вітчизняних телеканалів за аудиторіями 18-54 (міста 50 тис.+) та 18+ (міста 50 тис.+). Канал є лідером телевізійного перегляду всі дев’ять місяців поточного року.

За аудиторією 18-54 (50 тис.+) середня частка (shr, %) каналу "Україна" у вересні становила 10,08%*, рейтинг (rat, %) – 1,25%*. За аудиторією 18+ (50 тис.+): частка – 12,45%**, рейтинг – 1,97%**.

Реклама

"Від початку року, всі дев’ять місяців канал "Україна" тримає першість. І з початком осіннього сезону, незважаючи на всю різноманітність прем’єр на інших телеканалах, ми зберігаємо лідерство як за комерційною, так і за загальною аудиторією. Такий результат став можливим насамперед завдяки точному розумінню запитів нашої аудиторії та ретельній і вивіреній роботі у виробництві контенту, що зрештою й втілюється в програмний продукт, який стабільно збирає високі показники. Особливо хочу тут відзначити наші проекти власного виробництва – "Реальна містика", "Зірковий шлях", "Сьогодні", "Говорить Україна", а також праймові серіали як власного виробництва, так і створені у партнерстві з різними вітчизняними продакшенами", – зазначила керівник телеканалу "Україна" Вікторія Корогод.

Лідером глядацьких уподобань у вересні канал "Україна" зробили ранкові, денні та праймові проекти власного виробництва, кінопоказ вихідного дня, ексклюзивні футбольні трансляції матчів національної збірної та поєдинків українських команд у групових турнірах Ліги Європи та Ліги чемпіонів УЄФА.

Реклама

Проекти "Зірковий шлях", "Реальна містика", "Сегодня. Выпуск в 19:00", україномовний серіал "Черговий лікар" та прем’єра третього сезону "Жіночого лікаря" за підсумками місяця, утримували першість у своїх слотах за обома аудиторіями(*/**). У прайм-таймі прем’єрний сезон мелодраматичного серіалу "Жіночий лікар-3" зібрав аудиторію близько 12 млн. глядачів***, "Вікно життя-2" – близько 14 млн. глядачів***. Аудиторія соціального ток-шоу "Говорить Україна" з Олексієм Сухановим у вересні становила 18 905 421 осіб***, а інформаційних випусків "Сегодня 19:00" - 16 390 238 осіб***.

У кінопоказі вихідного дня одні з найвищих показників здобули прем'єри міні-серіалів "Дитина на мільйон" (за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частка – 14,75%*, рейтинг – 2,86%*, за аудиторією 18+ (50 тис.+) – частка 16,85%**, рейтинг – 4,44%**) та "Зійде сонце" (за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частка – 11,9%*, рейтинг – 2,52%*, за аудиторією 18+ (50 тис.+) – частка 15,89%**, рейтинг – 4,57%**). Серіали "Зійде сонце" (виробництво "Українська продакшн студія") та "Дитина на мільйон" (виробництво Mamas Film Production) подивились 6 млн. українців*** кожен.

Також, одними з найрейтинговіших у вересні стали футбольні трансляції на каналі "Україна", а трансляція матчу національної збірної України проти головної команди Ісландії у відбірковому турі до чемпіонату світу 2018 року очолила топ телевізійних подій каналу у вересні: за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частка – 19,71%*, рейтинг (rat, %) – 5,46%*; за аудиторією 18+ (50 тис.+) – частка 19,66%**, рейтинг 6,36%**.

Реклама

* Дані розраховані для аудиторії віком 18-54 вибірка "50 тис.+".
** Дані розраховані для аудиторії віком старше 18 років вибірка "50 тис.+".
***Дані розраховані для аудиторії старше 4 років, вибірка "Вся Україна"

Дані дослідження ТБ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Данні надані телеканалом "Україна". Дані попередні на 30 вересня 2017 року, розраховані за показниками rat%, shr% и cov#. Детальніше за показниками та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.