Київстар оновлює IT-системи для покращення сервісу

13 травня 2021, 15:02
Щодня інформаційні системи оператора в режимі реального часу обробляють понад 100 млн операцій

"Київстар" впроваджує нову IT-систему від провідного постачальника телеком-рішень, компанії Ericsson. Це наймасштабніший та трудомісткий технологічний проєкт за всю історію компанії: одна сучасна система замінить одразу 30 попередніх, які використовувалися для обслуговування понад 20 млн абонентів передплати та "Домашнього інтернету".

Щодня інформаційні системи оператора в режимі реального часу обробляють понад 100 мільйонів операцій: телефонні дзвінки, використання інтернету, підключення нових послуг тощо. Загалом це майже 500 різних типів бізнес-процесів. Оновлена IT-система допоможе "Київстар" швидше опрацьовувати ці запити.

Також завдяки модернізації час на розробку та запуск нових послуг скоротиться щонайменше у 2 рази. Крім того, завдяки скороченню кількості процесів, компанія зможе більш швидко обслуговувати абонентів. Отже користування сервісами стане для них зручнішим.

Андрій Жуковський, директор з інформаційних технологій "Київстар": "Замість розрізненого парку IT-інструментів, де різні сегменти абонентів обслуговувалися окремими інформаційними системами, ми запроваджуємо єдину уніфіковану платформу. Це складний процес, адже ми оновлюємо усі системи без переривання обслуговування абонентів. За складністю і масштабом це – один з найбільших IT-проєктів у мобільному зв’язку України. Він дозволить "Київстар" прискорити цифрову трансформацію та підвищити ефективність обслуговування абонентів, адже ми почнемо використовувати консолідоване рішення нового покоління від міжнародного виробника".

Оновлення IT-cистем відбудеться у період із 22.00 14 травня до 8.00 ранку 16 травня. Під час проведення технічних робіт усі основні послуги "Київстар" – дзвінки, мобільний та домашній інтернет, SMS – працюватимуть у звичайному режимі, отже абоненти будуть на зв’язку. Тимчасові обмеження можливі лише при використанні послуг поповнення або перевірки рахунків, а також при управлінні деякими іншими додатковими сервісами. Якщо абонентам необхідно поповнити рахунок у період з 14 по 16 травня, оператор радить зробити це заздалегідь або вже після оновлення систем.

Після завершення оновлень упродовж ще 5 днів спеціалісти Ericsson та Київстар будуть проводити додаткові налаштування і перевірку системи, щоб вона ефективно працювала у межах всієї інфраструктури найбільшого мобільного оператора України.