Компанія Mars і ПРООН заснували фонд для захисту диких тварин

26 червня 2018, 10:47
До "Левової частки" буде перераховуватися внесок за кожну рекламу з використанням тварин

Зображення звірів використовуються в 20% реклами, але при цьому 90% найпопулярніших видів тварин знаходяться під загрозою. Щоб боротися з цією проблемою, Програма розвитку ООН (ПРООН) і компанія Mars заснували фонд "Левова частка", в який буде перераховуватися внесок за кожну рекламу з використанням тварин.

Про створення фонду "Левова частка" його засновники оголосили на міжнародному фестивалі реклами "Канські леви", до учасників якого вони звернулися із закликом приєднатися до благодійної ініціативи та підтримати програми захисту тварин і збереження їх природних місць існування.

"Дикі тварини та їх місця проживання зараз в кризовій ситуації. Цілі види зникають з блискавичною швидкістю, яка в 1000 разів перевищує природні показники вимирання, – сказав Ахім Штайнер, керівник ПРООН. – Ідея, що лежить в основі ініціативи "Левова частка", інноваційна і проста і може зробити істотний вплив на майбутнє тварин, їх місця існування і всієї нашої планети".

Ендрю Кларк, директор по маркетингу та роботі з клієнтами Mars, підкреслив, що участь у фонді – це потужна можливість для бізнесу залишити позитивний слід: "Ініціатива "Левова частка" – саме той амбітний проект, який ми повинні підтримати, щоб забезпечити здоров'я нашої планети в майбутньому, щоб на ній могли процвітати всі, включаючи тварин".

"Ми підтримуємо захист диких тварин та збереження біорізноманіття, яке, безумовно, необхідно нашій планеті. Закликаємо інші компанії та бренди приєднатися до ініціативи "Левова частка" і разом створити рух для рішення цих проблем", – додав Ендрю Кларк.

Партнери фонду "Левова частка" будуть перераховувати 0,5% від витрат на рекламу за участю тварин. Під управлінням ПРООН ці кошти будуть спрямовані в проекти по захисту тварин і їхніх місць проживання, що реалізуються організаціями в структурі ООН та іншими громадськими об'єднаннями. Мета фонду – зібрати 100 млн дол. США за три роки.

До ініціативи вже приєдналися продакшн-компанія Finch, рекламна мережа BBDO і дослідницька компанія Nielsen.

"Людство відповідає за збереження всього життя на нашій планеті, – сказав актор і посол доброї волі ПРООН Ніколай Костер-Вальдано на презентації ініціативи "Левова частка" в Каннах. – Ми не зможемо досягти Цілей сталого розвитку, визначених ООН і світовими лідерами, щоб захистити майбутнє і забезпечити процвітання всіх людей, якщо не збережемо природне місце існування для всіх живих істот – на суші і в морі".