Контакт-центр YASNO опрацював понад 5 млн звернень за рік

17 листопада 2020, 12:25
YASNO постійно вдосконалює онлайн-сервіси для зручності клієнтів

Понад 5 млн телефонних дзвінків та електронних звернень клієнтів опрацював контакт-центр з постачання електроенергії та енергоефективних рішень YASNO у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях за рік існування бренду – з листопада 2019 р. Половина оброблених запитів – 2,5 млн телефонних дзвінків та 50 тисяч електронних звернень – надійшли від киян.

Реклама

Більше половини клієнтів вирішували свої питання завдяки IVR – інтерактивному голосовому помічнику. Ті, хто потребував консультації оператора, чекали на лінії в середньому менше хвилини. Контакт-центр у Києві приймає дзвінки за номерами (044/067/066) 277-18-18 без вихідних з 8:00 до 20:00, а також надає консультації електронною поштою та в особистих повідомленнях у Фейсбук.

Найчастіше клієнти зверталися з таких питань:

  • передавали показання лічильника;
  • уточнювали інформацію про нарахування;
  • дізнавалися про платежі;
  • запитували, як зареєструватися в Особистому кабінеті;
  • отримували інформацію про енергоефективні продукти.

"Безперервна робота контакт-центру надважлива, особливо у період карантину, коли кожен клієнт має отримати відповідь на своє запитання оперативно та якісно аби уникнути візитів до енергоофісів. Нам вдалось налаштувати роботу контакт-центру, про це свідчить кількість опрацьованих звернень", - каже Віктор Мельников, директор YASNO в Києві.

Реклама

Нагадаємо, YASNO постійно вдосконалює онлайн-сервіси для зручності клієнтів. Передати показання, сплатити за світло, дізнатися про можливості для економії електроенергії з енергоефективними наборами можна дистанційно через: мобільний додаток, чат-бота у Viber, форму на сайті та Особистий кабінет.