LeoGaming третій рік поспіль стала єдиною українською fintech-компанією в бізнес-зоні Gamescom

27 серпня 2018, 14:30

Компанія LeoGaming знову відвідала міжнародну виставку ігрової індустрії Gamescom. Щорічна конференція проходить у другій половині серпня в Кельні, Німеччина, і є одним з найбільших галузевих заходів в світі. Згідно з офіційною інформацією оргкомітету, gamescom 2018 відвідали рекордні 370 000 учасників з 114 країн світу.

Проте захід складається не тільки з вражаючої розважальної b2c-зони, на якій в цьому році були представлені українські студії Frogwares і Creoteam. Найважливіша частина івенту – профільна бізнес-зона, в якій найбільші ігрові видавці, розробники і платіжні системи проводять зустрічі та налагоджують контакти на своїх стендах. Вже третій рік поспіль українська процесингова компанія LeoGaming є єдиною українською компанією зі стендом в бізнес-зоні. Генеральний директор LeoGaming Альона Дегрік традиційно поділилася враженнями від роботи і дала кілька порад для компаній, які планують відвідати виставку в 2019 році.

"У 2018 році в бізнес-зоні gamescom були присутні 1037 компаній з 56 країн світу. У цієї медалі є дві сторони. З одної – така кількість паблішерів, розробників і наших колег по сфері прийому платежів відкриває величезні можливості для налагодження контактів, залучення партнерів. А якщо додати до цього факт, що LeoGaming знову єдина компанія з України зі стендом в бізнес-зоні – ці можливості стають для нас ексклюзивними. Проте реверс цієї медалі – надзвичайно високий рівень активновсті в роботі і конкуренція. Щоб бути помітним, потрібно чітко розуміти стратегію своєї роботи і знати особливості потенційних партнерів" - пояснює Дегрік Альона.

Також глава LeoGaming розповіла про ретельну підготовку команди до заходу, який вона вважає найбільш важливим за рік. Масштаби конференції зобов'язують готуватися як мінімум за 6 місяців до початку, а узгодження списку зустрічей на майбутній рік і зовсім може йти на попередній конференції.

"Бізнес-зона gamescom – це триденний інтенсив з розвитку вашого бізнесу, отримати з якого максимум – не якась недосяжна мета, а реальні вимоги ефективної роботи. Найпродуктивнішим є перший день – коли виставка відкрита тільки для експонентів і trade visitors – відвідувачів з допуском до бізнес-зони. Графік роботи розписаний буквально по хвилинах. Але ви спілкуєтеся і працюєте з лідерами світового ринку відеоігор, що є унікальною можливістю для бізнесу і дає найсильніші перспективи для нашого інвестклімату та економіки в цілому".

Також Альона Дегрік дала кілька порад всім, хто планує розпочати роботу в бізнес-зоні на майбутній рік. Ось кілька основних правил ефективної роботи, перевірених на трирічному досвіді:

  1. Плануйте заздалегідь. Потрапити до серйозних компаній "з льоту" не вийде – meeting-лісти закриваються за 3-4 місяці до початку івенту. Починайте планувати зустрічі на майбутній рік у жовтні-листопаді, максимум – в січні того ж року.
  2. Найважливіші зустрічі – на перший день. Перший день gamescom – традиційний "бізнес-день", коли виставка не наповнюється відвідувачами розважальної зони. Всі намагаються встигнути якомога більше. Враховуйте це і формуйте свій графік зустрічей за формулою: "1-й день – 60%, 2-й день – 30%, 3-й день – 10%".
  3. Розповідайте про себе не більше 2-3 хвилин. Стандартне правило для будь-який бізнес-зустрічі. Часу на спілкування у вас мало, увагу співрозмовника потрібно захопити одразу. Сформуйте суть роботи компанії в одному реченні, а всю інформацію – на 4-5 сторінках презентації. Ніяких масивів тексту – короткі речення з інфографіками дають максимальний результат.
  4. Беріть участь в нетворкінгах. Вечірки, обговорення, неформальне спілкування – найкращий спосіб не тільки закріпити результат вдалої зустрічі, а й "стати своїм". Європейські та американські компанії ще не звикли легко працювати з колегами зі Східної Європи. Важливо зрозуміти, що ви не тільки говорите однією мовою, а й поділяєте ті ж цінності. Що менше бар'єрів комунікації – тим простіше працювати.

LeoGaming – міжнародна процесингова компанія, що забезпечує прийом платежів на користь онлайн-ігор, ігрових сервісів, електронних гаманців і створює платіжні рішення для бізнесу.

У партнерстві з провідними платіжними системами України та зарубіжжя, компанія забезпечує надійний і безпечний процесинг зарахування коштів на рахунки користувачів, доступність їх поповнення в будь-якому терміналі на вигідних тарифних умовах і взаємовигідні розрахунки з видавцями і розробниками онлайн-ігор.

Місія компанії – розвивати цивілізований ринок онлайн-послуг і сприяти роботі провідних світових видавців і розробників ігрового продукту в Україні, створювати умови для зростання української економіки та інвестиційної привабливості електронної комерції.