"Медіа Група Україна" відзначає ювілей

2 серпня 2020, 21:34
Медіа Група Україна має багатомільйонну аудиторію

Улюблені телеканали "Україна" та "Україна 24", "Футбол", "НЛО" і "Індиго TV," Донбас ","34 канал "і" Сигма ", сайт "Сьогодні.ua" , глянцевий журнал "Vogue". Супутниковий і інтернет-провайдер, медіа-агенція, продакшени і не тільки. Все це – "Медіа Група Україна", якій сьогодні виповнюється 10 років. Нам довіряють понад 31 мільйона українців. Кожну хвилину ми тримаємо руку на пульсі усього найважливішого і найцікавішого, що відбувається в країні.

У 1993 році в невеликій студії в нині окупованому Донецьку з мовленням всього кілька годин на день з невеликого регіонального починався телеканал "Україна".

Реклама

У 2010 році він входить в "Медіа Групу Україна" і стає загальнонаціональним. Відтоді – кореспонденти допомогли тисячам людей, працювали в гарячих точках України і світу, розгортали студії від Австралії до Антарктиди, досягли рекордів і завжди і всюди були першими. Головне в роботі за всі роки існування "Медіа Групи Україна" – високі стандарти і відповідальність за кожне слово.

"10 років" Медіа Групі Україна ". Ми знаємо, що це роки лідерства, бути лідером дуже складно. Ми знаємо, скільки навколо нас сьогодні інформації. Яка вона різнопланова. І за кожною подією, за кожним повідомленням – чиїсь долі", – каже Олег Панюта, ведучий програми "Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою" на телеканалі "Україна"

У 2011 році "Медіа Група Україна" створює телеканал "Футбол". А вже через рік він, як і телеканал "Україна", стають офіційними трансляторами Чемпіонату Європи з футболу Євро – 2012.

Зараз медіахолдинг – це загальнонаціональні, регіональні, міжнародні телеканали. Від розважальних і пізнавальних – на зразок "НЛО TV" і "Індиго" – до інформаційно – аналітичних. Як "Україна 24", який вперше вийшов в ефір в грудні минулого року. Прямі ефіри, сучасні студії і візуальні технології, а також відповіді на злободенні питання, які хвилюють кожного українця. Щодня з глядачами і іменитими гостями спілкуються і молоді, і досвідчені ведучі. І метри професії.

"Історія" Медіа Групи Україна "- це безумовно історія успіху. Тому що, не дадуть мені збрехати, 10 років тому на TV-ринку України, на медійному ринку України, були зовсім інші лідери. Наразі телеканал" Україна ", є безумовним лідером українського ринку. Новий телеканал новин "Україна 24" є одним з тих телеканалів, що розвиваються найдинамічнішими темпами в своїй ніші ", – зазначає Євген Кисельов, ведущий програми" Реальна політика з Євгеном Кисельовим "на телеканалі" Україна 24 ".

"Медіа Група Україна" славиться також виробництвом телесеріалів. Їх дивляться і в Україні, і за кордоном. Так, серіал "Обручка з рубіном" мандрує більше, ніж тридцятьма країнами світу. Його герої говорять в'єтнамською, арабською, македонською, грузинською, суахілі.

Реклама

Інформаційному бренду "Сегодня", який починався з газети, а виріс в мультимедійну платформу, в грудні виповниться 23 роки. Журнал "Vogue" в Україні сьогодні теж є мультимедійним брендом. "Медіа Група Україна" має багатомільйонну аудиторію. І незважаючи на свій молодий вік, створює продукт, який відповідає світовим стандартам.

"10 років – це мало чи багато, для людини – перші дорослі кроки. А для" Медіа Групи" – це історія, яку ми прожили разом: мріяли, розвивалися, вболівали, сумували, надихалися і знову закохувалися. Ми змінилися і стали ще ближче один до Одного, тому 31 мільйон українців обирають наші телеканали, відвідують наші сайти і читають наш модний журнал. Ми побудували найпотужніші медіа, щоб відкривати нові горизонти і розказувати нові історії. Різні, але зрозумілі. Навчилися дарувати емоції. Через телевізор, мобільні пристрої та глянцевий папір. 10 років "Медіа Групі Україна", – йдеться в ролику, присвяченому ювілею медіахолдингу.