Mobile ID в Україні: оператори розповіли про плюси нового сервісу

19 січня 2018, 03:09
Повномасштабний запуск Mobile ID запланував на літо 2018 року

Щоб отримати доступ до Mobile ID, потрібно буде замінити SIM-карту в оператора і авторизуватися. Фото: Postimees

Розмови про появу Mobile ID ведуться в Україні давно, ще з 2015 р. Але в кінці 2017 році одна з мобільних компаній нарешті запустила послугу в пілотну експлуатацію. Зараз цей сервіс успішно працює майже в 30 країнах Європи, атакож уже починає впроваджуватися і в Україні. Так, першою компанією, яка почала видавати SIM-карти з технологією Mobile ID, став "Київстар". З 27 грудня 2017 року вони запустили цей сервіс для обмеженої групи контрактних абонентів, а повномасштабний запуск мобільні опаретори запланували на літо 2018 р.

"Послуга Mobile ID дає можливість за допомогою мобільного телефону здійснити в захищеному і безпечному середовищі ідентифікацію особистості клієнта, і використовувати його електронно-цифровий підпис для доступу до різних електронних послуг і документообігу", – зазначає Костянтин Вечір, директор департаменту Київстар по роботі з держ. підприємствами.

Реклама

У компанії відзначають, що за допомогою послуги Mobile ID абоненти зможуть

  • мати доступ до банківських електронних послуг і підтверджувати платежі;
  • працювати з державними електронними реєстрами;
  • входити на ресурси, де потрібна ідентифікація (медичні, освітні, страхові і т.д.)
  • підписувати документи для ведення бізнесу і т.д.

У компанії "lifecell", в свою чергу, пояснили, що в першу чергу найбільш важливими перевагами Mobile ID є прозорість і оперативність. Абоненти зможуть віддалено користуватися різними державними послугами і навіть користуватися комерційними сервісами.

Більше читайте в матеріалі сайту "Сегодня": Запуск Mobile ID: в Україні впроваджують новий сервіс онлайн-ідентифікації.

Реклама