На період карантину енергоофіси YASNO переходять на дистанційне обслуговування клієнтів

17 березня 2020, 17:34
Піклуючись про здоров’я та безпеку клієнтів, постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO призупиняє особистий прийом відвідувачів в усіх енергоофісах столиці на період карантину

Спілкування з фахівцями енергоофісів YASNO відбуватиметься телефоном та через інтернет. Для кожного енергоофісу будуть виділені додаткові мобільні номери телефонів та окремі електронні адреси. Найближчим часом ці контакти будуть розміщені на вході до енергоофісів, а також опубліковані на сайті yasno.com.ua.

Електропостачальник YASNO створив усі необхідні умови, щоб більшість питань можна було вирішити за декілька хвилин, не виходячи з дому. Сплатити рахунок, передати показання лічильника, отримати консультацію щодо розрахунків та нарахувань можна дистанційно:

· через Особистий кабінет на сайті YASNO;

· за допомогою мобільного додатку Kyiv YASNO;

· у приватних повідомленнях на сторінці у Facebook;

· електронною поштою:kyiv@yasno.com.ua;

· за телефоном контакт-центру: (044/067/066) 277-18-18.

"Безпека та здоров’я клієнтів та співробітників YASNO – наш головний пріоритет. Ми маємо всі можливості, аби навіть в умовах карантину продовжувати надавати якісний сервіс. Якщо ви вже досвідчений користувач онлайн-сервісів, будь ласка, підкажіть людям похилого віку, рідним, друзям та сусідам, як швидко вирішувати комунальні питання телефоном та через інтернет", – сказав директор YASNO в Києві Віктор Мельников.

Про повернення енергоофісів YASNO до звичного режиму роботи буде повідомлено додатково.