Наталя Ємченко: Співробітників "34-го каналу" в Дніпропетровську не допускають до передавача в РТПЦ

9 жовтня 2014, 15:07
При кожному зверненні у співробітників просять все нові документи

Наталія Ємченко. Фото scm.com.ua

Під час прес-конференції в ІА "Українські Новини" директор зі зв'язків з громадськістю та комунікацій СКМ Наталія Ємченко розповіла, що вже другу добу в аналоговому мовленні немає дніпропетровського каналу 34. "Ми досі не можемо з'ясувати причини, оскільки співробітників компанії в Дніпропетровську не допускають до нашого передавача в радіотелевізійний передавальний центр (РТПЦ). У нас є договір, згідно з яким, ми маємо право в будь-який час, в разі технічних ушкоджень, мати доступ до об'єкта і проводити ремонтні роботи. Але навіть за наявності договору та всіх необхідних документів, ми не можемо потрапити на майданчик, – розповідає Наталя Ємченко. – При кожному нашому зверненні у співробітників просять все нові й нові документи, які не передбачені договором. Свою позицію нічим не аргументують. Наприклад, в останній раз нас попросили трудові книжки, тепер ми чекаємо запити на санітарні довідки".

На каналі не знають, що насправді з передавачем і чому сигналу немає. Як розповіла Наталія Ємченко, від різних посадових осіб звучать різні заяви про те, що десь щось перегоріло або проблеми з кабелем оптоволокна. "Відповідь на це питання можна отримати, тільки потрапивши в РТПЦ, а ми цього зробити не можемо!" – Каже Наталя.

Реклама

На каналі відправили звернення в РТПЦ і в Концерн радіомовлення, радіозв'язку та телебачення (КРРТ). На рівні київського управління заявляють про те, що мовлення відновлено. "Цей коментар заснований на тому, що київське керівництво отримує інформацію від регіонального підрозділу та на якомусь етапі відбувається діскоммунікація, оскільки мовлення немає. І якщо зараз включити "34-й канал", на екрані буде чорна картинка", – розповідає Наталя Ємченко.

Нагадаємо, що "34-й телеканал" – найрейтинговіший і популярний канал в регіоні. Наталя Ємченко нагадала, що на каналі вперше за довгий час зіткнулися з ситуацією, коли протягом двох діб немає можливості потрапити до обладнання для того, щоб відновити мовлення. "Ми не можемо потрапити без пояснення причин. Так може статися з будь-яким каналом, якщо це стане нормальною практикою в Україні", – говорить Ємченко.

Нагадаємо, що раніше директор "34-го каналу" Юрій Сугак заявляв про те, що телеканал не відновив мовлення. Тільки вдень 8 жовтня відновився цифровий сигнал, який отримують близько 15-20% аудиторії каналу, а аналоговий сигнал відсутній досі. При цьому з боку самого каналу ніяких технічних проблем з передачею контенту не було. Керівник каналу зазначив, що "34" висвітлює основні події регіону і завжди дотримується принципів об'єктивності у своїй роботі.

Реклама

Вчора "Медіа Група Україна" висловила офіційний протест у зв'язку з незаконними діями з відключення каналу й звернулася до компетентних органів з проханням розібратися в ситуації і відновити дотримання закону.

Як повідомлялося, сьогодні в прес-центрі інформаційного агентства "Українські Новини" пройшла прес-конференція "Медіа Групи Україна" за участю директора "Регіональної Медіа Групи" Руслана Пахомова, директора "34-го каналу" Юрія Сугака, директора департаменту інформаційного мовлення телеканалу "Україна" Дмитра Белянського (всі активи входять в холдинг "Медіа Група Україна"), а також директора по зв'язках з громадськістю та комунікацій СКМ Наталі Ємченко на тему: "Чому відключили дніпропетровський 34 телеканал?"