Nemiroff кардинально змінює дизайн, але не смак

16 листопада 2020, 14:33
Легендарний смак відомої в усьому світі горілки залишається

Світ нестримно змінюється, буквально щомісяця, і з цим нічого не поробиш. Пішли в минуле дискові телефони, перетворившись на смартфони, а тепер прийшов час відвикати від традиційної пляшки-штоф Nemiroff. Але всі зміни тільки на краще, адже на шанувальників чекає новий сміливий дизайн пляшки.

Рецепт виготовлення Nemiroff не змінюється вже багато років, відмінна якість напою та його неповторний смак залишаться такими самими.

Новий дизайн отримали Nemiroff Original, Nemiroff Delikat і візитна картка бренду – Nemiroff Українська медова з перцем. Крім зовнішніх змін, лінійка отримала також нову назву The Originals, що нагадує нам про те, що бренд Nemiroff має багатовікову історію, що йде корінням у 1752 рік.

"Змінившись ззовні, важливо залишатися вірним собі, своїм принципам і життєвим правилам. Амбітні і неприборкані духом особистості навіть після зовнішніх змін зберігають свою суть, адже у них є стрижень, характер, - вважає Юрій Сорочинський, СЕО Nemiroff. - Навіть через десятки років, завоювавши світовий ринок, створивши собі ім'я, Nemiroff The Originals змінюється зовні, але залишається вірним своїй якості. Новий дизайн, але все той же легендарний смак".

Що саме змінилося в дизайні?

  1. Форма змінилася з прямокутної на квадратну в основі. Оновлена ​​форма не тільки стильна, а й досить ергономічна – тримати її в руці стало ще зручніше за рахунок спеціальної конструкції бічних граней. До того ж така пляшка привертає до себе увагу і підкреслює статус.
  2. Крафтова етикетка. Її унікальність підкреслюють нові шрифти, кольори та графічні елементи, що характеризують переосмислення історії у сучасному стилі. Така комбінація якісно вирізняється на прилавках магазинів.
  3. Новий екоковпачок виготовлений з безпечних матеріалів, а це означає, що він не містить шкідливих речовин на зразок бісфенолу-А. Крім цього, нові ковпачки, розроблені для бренду Nemiroff, одні з перших в світі, що виготовлені без використання полікарбонату.
  4. Класичний захист від підробок, який Nemiroff використовував роками (лазерна дата на склі та ковпачку) залишається і в новому дизайні. Але тепер його посилено завдяки унікальній конструкції ковпачка Колумб для Nemiroff. Він не тільки гарантує максимально міцну фіксацію на віночку, а й захищає від можливого зняття пробки для переливання вмісту пляшки. Якщо ковпачок був знятий, то він руйнується і повернути йому первинний вигляд вже не вийде.

Наостанок зазначимо, що такі зміни для продукції масового сегмента зі звичного всім форм-фактора – виклик горілчаній індустрії і введення нових стандартів. Над новим сміливим дизайном працювало британське агентство, що спеціалізується на створенні рішень для провідних гравців алкогольної індустрії.