Nemiroff представляє Україну на саміті Tax Free World Association у Каннах

6 жовтня 2016, 10:39

Компанія Nemiroff— єдиний український бренд, який з’явитьсяна TFWA World Exhibition & Conference. Щороку ця подія збирає тисячі експертів сфери DF&TR з усього світу.

Каннський саміт є унікальним завдяки бізнес-середовищу, що сприяє розширенню бізнес-контактів на міжнародному рівні і пошуку однодумців із різних куточків світу, об'єднаних спільною метою — постійним удосконаленням своїх послуг у галузі безмитної торгівлі. Розширення географії продажів і особлива увага до DF&TR — незмінний пріоритет Nemiroff, тому компанія регулярно відвідує подію.

Реклама

"Участь у саміті підтверджує міжнародний статус бренду, — розповідає директор із глобальних продажів Nemiroff Сергій Добровольський. — Ми суттєво посилюємо свою присутність на ринках, де вже представлена продукція Nemiroff, а також плануємо відкривати для бізнесу нові регіони".

Увесь рік ми стежимо за успішними показниками за новими напрямками. В ОАЕ продажі дали 43% приросту, якщо порівнювати з прогнозами. У 2016 весь підрозділ DF&TR демонструє приріст на 166%. Список клієнтів із Європи, країн Близького Сходу й Азії поповнюють покупці з Центральної та Південної Америки. В українських же duty-free кожна друга куплена пляшка алкоголю — виробництва Nemiroff.

На саміті компанія презентує оновлену преміум-лінійку, а також вісім смаків екзотичної колекції. Класична горілка Premium DeLuxe і ягідна Premium Cranberry позиціонуються як ідеальні складові коктейлів під слоганом:"Життя — не тільки будні". Перша — гармонія чистого смаку й елегантного дизайну, друга — без перебільшення найкраща журавлинна горілка, вироблена в Україні. Обидві стануть вигідним вибором для професійного або домашнього бару.

Реклама

Цьогоріч наша лінійка Exotic Collection уже привернула увагу покупців магазинів duty-free. Тепер результати експериментів із грушею, кокосом, манго й іншими соковитими плодами будуть представлені в Каннах. Кількість смаків дає змогу підібрати напій під будь-який запит: Польща вже в захваті від яблучного, а Південна Америка оцінила кокосовий. Колекцію супроводжує яскрава візуалізація внутрішнього всесвіту кожної клітини напоїв. У кожному з них — музика особливого звучання смаку, свій неповторний настрій.

Поїздка до Франції цього разу особливо хвилює: у статусі постійного гостя й лідера українського duty-free компанія зважилася не тільки продемонструвати продукцію, а й спонсорувати традиційну вечірку для представників сегмента напоїв від журналу The Drinks International. Саме там з 2007 року вручають премії The Travel Retail Awards постачальникам і операторам у категорії "Напої". Nemiroff пригощатиме гостей вечора, а також вручить нагороду одному з переможців.

Довідкова інформація: компанія Nemiroff була заснована 1872 року. Сьогодні це провідний світовий виробник високоякісного алкоголю й один із лідерів світового ринку міцних напоїв, відомий у 80 країнах світу. Таємниця успіху Nemiroff криється в багаторічному досвіді й унікальній рецептурі на основі екологічно чистих натуральних інгредієнтів, які гарантують високу якість продукту. Nemiroff постійно підтверджує свій статус численними нагородами на престижних конкурсах по всьому світу.

Реклама

НАДМІРНЕ СПОЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ ШКІДЛИВЕ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ’Я