Новий формат: гіпермаркет "Леруа Мерлен" у ТРЦ "Retroville"

29 травня 2020, 18:48
Перший "Леруа Мерлен" у ТРЦ – компактний магазин з перевіреними попитом товарами і оновленою візуальною концепцією в навігації та мерчандайзингу

29 травня компанія "Леруа Мерлен Україна" відкриває перший гіпермаркет всередині торгово-розважального центру. Об'єкт загальною площею 4 805 кв. м розташувався у ТРЦ "Retroville" за адресою проспект Правди, 47. Новий формат передбачає компактний магазин з меншою площею, але зі збереженням усіх перевірених попитом товарів. А також з оновленою візуальною концепцією у навігації й мерчандайзингу.

Французька компанія "Леруа Мерлен" спеціалізується на товарах для будівництва, ремонту та облаштування житла.

Новий гіпермаркет української мережі в ТРЦ "Retroville" – не типового для компанії формату: середньої площі, з ущільненням викладки продукції, але водночас зі збереженням ефективності та асортименту основних груп товарів. 25 000 найменувань будуть представлені в 14 торгових відділах. Розширений список з 50 000 товарів доступний на сайті ритейлера www.leroymerlin.ua.

Абсолютно по-новому в торговій точці імплементують сім'ю підлогових покриттів: у зоні вибору будуть представлені варіанти з моментальною доступністю у магазині й з доставкою протягом 2-х днів з інших гіпермаркетів. Такий же підхід застосовується у відділах кухонь і зберігання. Ще однією особливістю магазину стане новий контрастний стиль: свіжа візуальна концепція у навігації й мерчандайзингу.

"Нова адреса низьких цін!" – головний слоган магазину "Леруа Мерлен" у ТРЦ "Retroville". Вартість товарів у всіх гіпермаркетах мережі нижче ринкових цін у середньому на 5-10%. Усе це завдяки величезному товарообігу, ефективній роботі з базою постачальників і розвитку 15 власних торгових марок.

Для якісного й прискореного обслуговування потоку клієнтів у новому гіпермаркеті працюватимуть 12 кас. Усі відвідувачі зможуть скористатися низкою додаткових сервісів, серед яких: пункти видачі онлайн-замовлень, доставка товарів, окремі точки надання послуг для професійних будівельників та учасників програми лояльності, дитячі мінівізки й візки-автомобілі. Для гостей також доступна спільна з ТРЦ "Retroville" парковка на 3 200 місць.

Магазин буде працювати з дотриманням усіх санітарних вимог і рекомендацій Кабінету Міністрів України.

Для клієнтів гіпермаркету доступні дві бонусні програми лояльності. Для професійних будівельників діє програма "Клуб Про": за кожну покупку з використанням карти учасники отримують бонуси в розмірі від 3% до 6% і можливість їх обміну на товар або послуги, а також безкоштовну доставку в межах Києва.

Друга програма, яка діє для всіх клієнтів мережі, називається "Клуб Леруа Мерлен", дозволяє повернути товар протягом 365 днів без чеку, отримати додаткові два роки гарантії на власні торговельні марки, обміняти бонуси на різноманітні послуги.

"Більш ніж 30 років ми працюємо в DIY-сегменті, 10 років конкуруємо на ринку товарів для будинку, кухні та саду, 3 роки тому почали боротися з божевільною ціновою політикою конкурентів. Сьогодні ми адаптуємо бізнес до сучасних реалій і зміщуємо акценти роботи на digital-розвиток, омніканальну систему продажів і зручну доставку. Ми орієнтовані на те, щоб кожен наш клієнт зміг купити товар в один клік і забрати його біля будинку або за допомогою наших партнерів "Нова Пошта" та "Розетка" (навіть якщо замовник знаходиться в місті, де немає фізичного магазину "Леруа Мерлен"). Ми стаємо ще більш цифровими, ще більш доступними для клієнтів", – стверджує Седрік Броссе, генеральний директор "Леруа Мерлен Україна".

Магазин у ТРЦ "Retroville" стане 6-м дитям компанії в Україні й 465-м у світі.