Оператор lifecell запускає термінальний напрямок бізнесу

24 червня 2016, 15:30

Реклама

Для досягнення стратегічної мети – смартфонізації  українського суспільства, оператор lifecell почав реалізацію концепції термінального напрямку бізнесу в своїх магазинах. Перший з них, що  представив нову концепцію унікальних послуг і пропозицій для абонентів,  відкрив свої двері у Києві 24 червня , за адресою вул. Хрещатик, 40/1. Новий магазин стане флагманським в торгівельній мережі  lifecell.  На площі 100 кв. м клієнтів будуть обслуговувати п'ять досвідчених експертів, які допоможуть підібрати найбільш зручний для користування гаджет і нададуть повний спектр інформації щодо тарифів і послуг оператора.

Відтепер всі поточні та потенційні клієнти компанії можуть придбати сучасні пристрої з лінійки брендів разом зі скретч-картою, що містить додатковий пакет послуг "Світ смарт-пристроїв з lifecell" з  терміном дії на півроку. Наприклад, при купівлі комплекту смартфона  Samsung J7 (J700H) і картки активації послуг, абонент отримує  5 ГБ інтернету, безлімітні дзвінки в мережі lifecell і 150 хв на номери інших операторів, 150 SMS по Україні на суму до 540 грн (90 грн/30 днів). Також абоненти lifecell зможуть поповнити рахунок без комісії через термінал самообслуговування.

У рамках відкриття магазину на вулиці Хрещатик, 40/1 відбувся TurboSpeedtest T50 – спеціальний тест-драйв смартфона, що є розробкою материнської компанії оператора lifecell – турецького телеком-лідера Turkcell і забезпечує триканальну передачу даних. Відвідувачі змогли протестувати всі переваги 3G+ від lifecell на смартфоні Т50, що дозволяє одержати максимальну швидкість завантаження до 63,3 Мбіт/с.
"Ми раді представити новий напрямок, який зробить сучасні гаджети ще більш доступними для українців. Сьогодні рівень проникнення "розумних телефонів" серед абонентів компанії становить 51%. Ми впевнені, що з запуском термінального напрямку бізнесу кількість користувачів смартфонів в мережі lifecell зросте. Адже разом з широким асортиментом пристроїв ми пропонуємо цілий ряд послуг зв'язку для комфортного спілкування з рідними та близькими", – вважає виконавчий директор lifecell  Бурак Ерсой.
До кінця червня географія термінального бізнесу пошириться на 50 магазинів компанії в Києві, Одесі, Львові, Харкові, Дніпрі, Броварах та Борисполі.  А протягом  липня охопить магазини lifecell по всій території країни.