Оператори розповіли, навіщо потрібна реєстрація абонентів

30 грудня 2018, 07:27
Станом на 1 жовтня 2018 року в Україні налічується 54,6 млн мобільних абонентів

Фото: Pixabay

З 13 грудня в Україні почав працювати новий порядок реєстрації мобільних абонентів. В першу чергу він торкнеться тих, хто користується послугами припейд зв'язку, тобто без реєстрації та укладення договорів. Замість того, щоб йти в офіційні представництва, стояти в чергах і писати заяви, абоненти зможуть пройти реєстрацію онлайн.

"Прийняття нової редакції порядку обумовлено необхідністю спрощення реєстрації у операторів тих абонентів, які ще досі не зареєстровані, оскільки їх велика чисельність створює грунт для використання сім-карт для здійснення неправомірних дій, в тому числі, шахрайства, пов'язаного з використанням абонентських номерів. ці фактори негативно позначаються на фінансовому стані абонентів і не сприяють репутації оператора, провайдера телекомунікацій", – сказано на сайті Нацкомісії.

Дійсно, роком раніше мобільні оператори повідомляли, що 90% їхніх абонентів не зареєстровані в мережі. І в Україні вже не раз говорили про обов'язкову реєстрацію сім-карт, адже світовий досвід показує, що така практика широко поширена в інших країнах.

Вперше обов'язкова реєстрація абонентів з'явилася в Німеччині і Швейцарії 14 років тому. За даними міжнародної Асоціації GSM, більше 80 країн почали активно обговорювати реєстрацію sim-карт вже з 2013 р В більшості країн, де вводили обов'язкову реєстрацію, мотивували це посиленою боротьбою з тероризмом.

Проте, поки що обов'язкову реєстрацію в країні не вводять, але створюють всі умови для того, щоб якомога більше абонентів добровільно проходили ідентифікацію в мережі
.

"Реєстрація абонентів – процес суто добровільний . Клієнт може перейти на контракт , заповнивши заяву і пред'явивши паспорт в магазинах обслуговування абонентів або залишитися на передплаченого зв'язку , надавши свої персональні дані оператору і здійснивши процедуру реєстрації " , – відзначають в прес – службі "Київстар".

В першу чергу реєстрація абонентів потрібна для того , щоб мінімізувати підступи шахраїв і інших зловмисників .

Реклама

"Реєстрація абонентів є надзвичайно актуальною , враховуючи ситуацію , яка склалася в останні роки в Україні , цей захід безпосередньо пов'язаний з інтересами національної безпеки , економічного добробуту та прав людини . Як показує практика більшості країн , введення обов'язкової реєстрації абонентів, які користуються телекомунікаційними послугами , здійснювалося в першу чергу з міркувань зміцнення правопорядку , а також заходів щодо запобігання тероризму " , – говорять оператори.

Крім цього , зареєстровані абоненти в мережі мають більше привілеїв , так , оператори розповідають , що вони зможуть повертати невикористані кошти з мобільних рахунків , отримувати роздруківку про надані послуги , зберігати свій номер при переході до іншого оператора ( після того , як в Україні в 2019 році запрацює процедура зміни оператора ) , а також зможуть убезпечити себе від різних шахрайських дій .

Більш докладно про нові зміни для мобільних абонентів читайте в матеріалі сайту "Сегодня": Реєстрація абонентів : в Україні почали працювати нові правила