Оператори систем розподілу ДТЕК Мережі за перший тиждень карантину повернули світло до будинків 200 тис. українців

27 березня 2020, 11:39
Оператори системи розподілу ДТЕК Мережі за період карантину провели більше 2 тис. ремонтних робіт з відновлення електропостачання

Фото: В. Лазебник.

Компанії повернули світло до будинків більше 200 тисяч українців. Аварійні бригади та диспетчери цілодобово проводять ремонти і продовжують робити все можливе для стабільного та безперебійного функціонування системи електропостачання країни.

Оператори системи розподілу ДТЕК Мережі – ДТЕК Київські електромережі, ДТЕК Дніпровські електромережі, ДТЕК Донецькі електромережі, а також Одесаобленерго та Київобленерго в період карантину продовжують забезпечувати надійне електропостачання як побутових, так і юридичних клієнтів, приділяючи особливу увагу стабільній роботі медичних установ.

Реклама

"ДТЕК діє в інтересах України. Робота наших співробітників – це запорука нормального життя всієї області, так було завжди і особливо важливо зараз. Ми дбаємо про наших клієнтів і робимо все для того, щоб в їх будинках було світло. Незважаючи на режим карантину, ДТЕК продовжує проводити ремонти і повертати світло до будинків наших клієнтів в режимі 24/7. За перший тиждень карантину наші фахівці провели 2360 ремонтів, повернувши світло до будинків 213 тисяч жителів", – зазначив генеральний директор ДТЕК Мережі Іван Гелюх

Завдяки зусиллям аварійних бригад енергетиків було відновлено електропостачання в більш ніж 300 населених пунктах. З 16 по 23 березня Київобленерго провів 1057 ремонтів електромереж в Київській області, ДТЕК Київські електромережі – 163 ремонти в Києві. ДТЕК Дніпровські електромережі виконав 609 ремонтних робіт в Дніпрі й області, ДТЕК Донецькі електромережі – 503 в Донецькій області. Ремонтники Одесаобленерго ліквідували 24 великі аварії на мережах, які живлять 54 населених пункти.

Співробітники аварійних бригад ДТЕК виконують роботи, дотримуючись усіх вимог безпеки та гігієни, мінімізуючи безпосередній контакт з клієнтами.

Фото: В. Лазебник.

Реклама

Як повідомлялося раніше, з 17 березня Оператори системи розподілу електроенергії (ОСР) ДТЕК Київські електромережі, ДТЕК Дніпровські електромережі, ДТЕК Донецькі електромережі, Одесаобленерго і Київобленерго перейшли на дистанційне обслуговування клієнтів. Скористатися дистанційними сервісами можна на сайтах компаній, за телефонами їх колл-центрів, а також по електронній пошті й на офіційних сторінках у Facebook. Це більш зручний формат обслуговування, який економить час клієнта і не вимагає його особистої присутності.

ДТЕК Мережі закликає своїх клієнтів залишатися вдома. Компанія працює і робить усе можливе, щоб в будинках українців було світло та комфорт.