Чому українські водії відчувають себе безкарними на дорогах

29 лютого 2016, 06:37
Без фотофіксації порушень швидкісного режиму в межах міста перевищується майже в 2 рази

Ми всі з цікавістю спостерігаємо за феєричними подвигами нових копів . Найсвіжіше затримання блондинки Свєтиза парковку на пішохідному переході . Абоісторія з мигалками на кортежі Суркіса, чи водій Bentley , який розкидався перед копами баксами, нагадує програма " Ранок з Україною " на каналі " Україна " .

"Поліцейських значно більше в місті, ніж було раніше працівників ДАІ. А значить, і кількість злочинів і порушень, які поліцейські фіксують, значно більше", – пояснює начальник Управління патрульної поліції в м.Києві Юрій Зозуля.

Але в той час, як гучні штрафи вийшли на перший план, в тіні залишається вбивчо тиха статистика. Кожні 15 хвилин наші дороги когось калічать, кожні дві години – вбивають. Україна перша в Європі за цим "чорним" показниками. І водії, і фахівці в один голос твердять: на українських дорогах сьогодні анархія.

На столичному проспекті Перемоги дозволений швидкісний режим – 60 км/год (+20 км/год і більше). Однак майже 60% водіїв порушують швидкісний режим, а половина з них їде зі швидкістю вище 110 км/год.

"Поліція на сьогоднішній день не має жодного технічного засобу, який їй дозволяє контролювати швидкість. Водії це відчувають: відсутність контролю", – каже правозахисник Володимир Караваєв. Як хоч як не хочеться це визнавати, але даішники в кущах або за поворотом все ж стримували українських водіїв. Сьогодні перехрестя навіть зі світлофорами перетворилися в російську рулетку.

За лихачами і любителями проїхати на червоне світло повинні стежити камери фотофіксації порушень. Після "листів щастя" зі штрафами в 500 грн бажання порушувати пропадає у багатьох. Однак скільки таких реєстраторів працює на всю Україну? Нуль.

"Це не так просто, повірте, бо треба звести всі камери в одну точку для передачі даних. Ці камери коштують досить дорого", – стверджує народний депутат України Мустафа Найєм. Ніхто не закликає повертати даішників в кущі і розставляти їх за поворотами, але контроль за нашими дорогами повинен бути. І не показовий, а реальний.