Поштова марка Фонду Ріната Ахметова на основі дитячих малюнків йде до друку

16 грудня 2020, 23:10
Проект реалізували до п'ятнадцятиріччя благодійної організації

Створення поштової марки від Фонду Ріната Ахметова почалося з десятків малюнків, які діти надсилали на конкурс "Рінат Ахметов. Сила допомоги однієї людини". Згодом найкращі з них перетворилися на картину відомої художниці і зрештою набули своєї остаточної форми.

Тепер, опинившись у будь-якому куточку країни, марка розкаже свою унікальну історію.

Реклама
Автори: Юлія Покідіна, Євген Якунін Відео: Сьогодні

Автори: Юлія Покідіна, Євген Якунін

"Зараз на пробники я дуже вас попрошу написати свою згоду на друк марок", – просять Дашу Скорубську-Кандинську, картина якої і стала основою марки.

Створення власної поштової марки – тривалий процес. Цей макет бере свій початок у десятках дитячих малюнків. Саме вони надихнули Дашу Скорубську-Кандинську – наступницю творчої династії Кандинських – написати картину.

Реклама

"Коли ми тільки приступали до роботи над ескізом, вже думали про те, який же вигляд матиме фізично марка. Дизайнери і команда прийшли до того, що ми все-таки залишили цілісну роботу, не стали міняти нічого в кольорі", – розповідає Даша.

Вона стверджує, що захоплюється співпрацею з дітьми. Тому авторів найкращих малюнків запросила на вебінар, де поділилася секретами професії та показала, як переосмислила їхні роботи.

"Коли щось створюється разом, трапляється синергія, і ти підживлюєшся від них, і вони щось беруть від тебе, відбувається такий взаємообмін, і це завжди дуже кльово. Тільки тоді виходять якісь такі хороші речі, і вони виходять легко", – ділиться художниця.

Реклама

Ескіз от-от потрапить до друку. Готову поштову марку можна буде використовувати для листування по всій країні.

"Марка взагалі є символом будь-якої незалежної держави, нарівні з гербом, нарівні з прапором, тут полічені всі найпростіші форми, коло, руки як символ доброчинності. Дуже вдала концепція вийшла", – вважає виконавець художньо-оформлювальних робіт Юрій Рябчинський.

Проєкт власної поштової марки Фонду Ріната Ахметова був реалізований до п'ятнадцятиріччя благодійної організації.

"Це буде не просто марка, ми зібрали найкращі малюнки близько 70 дітей, це діти які в різні роки отримували допомогу від Ріната Ахметова, і найкращі роботи цих дітей стали основою для макету марки. Ювілейна марка Фонду Ріната Ахметова має творчій зміст і практичну функцію. Вона передає дух часу і стане частиною історії нашої країни", – каже Юлія Єршова, директорка департаменту комунікацій Фонду Ріната Ахметова.

"Мені було легко творити, і для мене це ось такий головний показник, що я не буксувала, не страждала над полотнами, а вони народжувалися самі, швидко і в піднесеному стані-настрої. Тому, звісно, мені співпраця з Фондом приносить тільки позитивні емоції", – додає авторка марки Даша Скорубська-Кандинська