Даішники: Нас змушують самим заробляти на пальне і приносити гроші начальнику

6 квітня 2015, 08:12
Рядові даішники кажуть, що начальство примушує їх шукати бензин для патрульних машин, а незадоволених ставить "на перехрестя"

Начальник департаменту ДАІ боровся з корупціонерами у відомстві, але всіх не виявив / Фото: Григорій Салай

Після великого скандалу в українській ДАІ змінилося начальство. Нагадаємо, наприкінці минулого тижня МВС запідозрило кількох керівників столичної ДАІ в тому, що вони сколотили злочинне угруповання з "вибивання" грошей з власників авто за реєстрацію транспорту. За даними МВС, після викриття начальник київської ДАІ Макаренко вдарився в бігу і, за останньою інформацією, втік в напрямку Білорусі (на сайті київської ДАІ він все ще значиться керівником).

Глава МВС Аваков відрапортував, що при обшуках у цих же керівників були знайдені десятки тисяч доларів, нажитих нелегальним шляхом. Також Аваков повідомив, що підписав рапорт про відставку глави ДАІ країни Анатолія Сіренка.

Реклама

"Генерал Сіренко звільнений з посади. Виконувати обов'язки начальника ДАІ буде полковник Олександр Єршов. Керівництво міської ДАІ або під слідством, або заарештовано, або в бігах. У нас є дуже серйозне далекосяжні кримінальну справу з цього приводу, – заявив Арсен Аваков. – Ми всі знали, що в МРЕВ і ДАІ не все гаразд, а сьогодні ми говоримо мовою фактів. Система, яка є – прогнила. ДАІ, яке було в минулому стані – його не буде. Сподіваюся, цього року та МРЕВ не буде".

Рядові ж даішники поділилися з "Сегодня" причинами, за якими "система прогнила". "Наприклад, в системі ДАІ деякі начальники районного або міського рівня, не буду називати прізвищ, крадуть той бензин, який виділяється для служби державою. А нас, патрульних, змушують самим заробляти на паливо, – розповів "Сегодня" один з автоінспекторів.

- Плюс до цього, ще й принести грошей начальнику... По самим грубим підрахунками, йдеться про декілька сотень гривень за зміну. А якщо відмовишся, то можуть послати регулювати перехрестя, а не їздити на авто. Хоча на службовому авто їздити – теж проблема. Адже ремонтувати його теж за свої гроші треба...".