#ПомочьВижить: в Україні стартувала соціальна ініціатива

23 вересня 2015, 12:35
Опубліковані відеоролики, на яких діти чесно відповідають на прості і дуже важливі питання

Соціальна ініціатива на підтримку найбільш незахищених груп, які опинилися в біді на Сході України.

Гуманітарний штаб Ріната Ахметова запустив серію соціальних роликів в рамках національної кампанії # ПомочьВижіть. Мета ініціативи – підтримка найбільш незахищених груп (дітей, старих, людей з особливими потребами), які опинилися в біді на Сході України. На відео діти з усієї України відповідають на прості запитання: від "Що для тебе щастя?" До "Чи потрібно допомагати чужим людям, які опинилися в біді?".

Сьогодні в рамках цієї ініціативи опубліковано відео "Що у тебе є для щастя? – У мене є дім". Це другий з п'яти роликів кампанії.

Реклама

"#ПомочьВижить закликає людей допомагати один одному. Допомагати виживати іншим не складно. Іноді людині в біді достатньо знати, що є люди, які знають про його проблеми і хочуть допомогти, – сказала член Опікунської ради Гуманітарного штабу Наталя Ємченко. – Допомагайте добрим словом, участю, волонтерською роботою, речами, продуктами, грошима. Допомагайте людям по обидві сторони лінії зіткнення".

За оцінками ООН, за лінією дотику більше 3,2 млн. громадян України потребують допомоги, з них більше 500 тисяч – діти. Кількість тимчасових переселенців за даними Міністерства праці та соціального захисту перевищує 1,3 мільйона осіб.

"Кількість інформації, яка обрушується на людину, не дозволяє йому тверезо оцінювати ситуацію. Особливо, якщо він особисто і його сім'я не пов'язані безпосередньо з подіями на Сході України. Тому ми звернулися за допомогою до дітей. Ми чесно запитали думки дітей, що б вони відчували, опинившись в ситуаціях, з якими стикаються мешканці Сходу, і отримали дуже пронизливі, чесні відповіді, – розповіла координатор Гуманітарного штабу Римма Філь. – Ми запрошуємо до співпраці всіх, кому небайдужа доля потрапили в біду людей ".

Реклама

Відео-ролики знаходяться в вільному доступі в інтернеті, і кожен може допомогти в їх розповсюдженні.

Партнером створення роликів виступила команда агентства Art management, яке спеціалізується на соціальних і культурних проектах.

Партнерами #ПомочьВижить є: ініціативна група "Відповідальні громадяни", організація "Право на здоров'я", благодійна організація "Український форум благодійників", представництво благодійної організації "Надія і житло для дітей" в Україні.

Реклама

Також створено сайт helptosurvive.org.ua, де розміщені інформаційні матеріали про гуманітарну ситуацію на Сході України, статистика, список організацій, які допомагають людям у біді.