Після війни потреба в гуманітарній допомозі не зникне – КМІС

24 червня 2015, 17:42

Фото: fdu.org.ua

Згідно з даними дослідження Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), проведеного на початку червня 2015 року, люди на непідконтрольних України територіях Донбасу під час інтерв'ю соціологам відзначили потребу в гуманітарної допомоги після закінчення бойових дій, як таку, що буде виникати в першу чергу. На другому місці – відновлення та ремонт житла, інших споруд та інфраструктури, на третьому – забезпечення робочими місцями. Про це стало відомо в ході презентації соціологічного дослідження КМІС для Гуманітарної карти потреб штабу Рината Ахметова.

Міжнародні організації підкреслюють, що гуманітарна допомога дуже важлива сьогодні.

Реклама

"Ми вважаємо, що ситуація на Донбасі вкрай погіршилася останнім часом – по обидві сторони лінії зіткнення гинуть люди, зруйнована інфраструктура, існують проблеми з різними комунікаціями. Ми тісно співпрацюємо з українським Червоним Хрестом, але я змушений визнати, що нам важко відповідати знову виникають потребам і проблемам мирних жителів Донбасу. Тому вважаю, що в даний час гуманітарна допомога благодійних організацій вкрай важлива. Наскільки я знаю, Гуманітарний штаб Рината Ахметова активно працює в цьому напрямку і надає жителям Донбасу всю можливу допомогу. Штаб Ахметова намагається максимально допомогти людям, і обсяги цієї роботи вражають", – заявив глави делегації Міжнародного Червоного Хреста в Україні Ніколас Флері під час обговорення дослідження КМІС.

Згідно з даними дослідження, на сьогодні 52% опитаних потребують медикаментів, 41% – в продуктах харчування, 34% – в побутових товарах. Найбільш проблемна ситуація – в Стаханові, Ровеньках і Дзержинському. У Стаханові 80% опитаних заявили, що мають потребу в харчуванні, медикаментах, засобах гігієни, – повідомила експерт КМІС Дарина Пирогова під час презентації соціологічного дослідження.

Гуманітарна карта ситуації та потреб Донецької та Луганської областей була розроблена на замовлення Гуманітарного штабу Рината Ахметова і "Допоможемо ТВ". В основі карти – дані соціологічного дослідження КМІС, проведеного 2-14 червня 2015. Було опитано 2101 респондент.