Українці все частіше купують на сервісах оголошень в інтернеті

28 грудня 2016, 08:00

Більш ніж половина громадян України виходить у мережу. Кожен п’ятий — а це понад три мільйони осіб — займається онлайн-шопінгом. Причому в українців він дедалі більше асоціюється з сервісами оголошень, зокрема з великим сервісом OLX. Про це свідчить дослідження онлайн-торгівлі України, проведене компанією GfK*.

За минулий рік більшість інтернет-покупців в Україні зробила від п’яти до 20 покупок, а 14% — навіть більше за два десятки. І четверо з п’яти українців скористалося послугами OLX. Сервіс, що раніше завоював популярність під брендом Slando, став одним із символів електронної комерції в Україні. 48,5% респондентів асоціюють OLX з онлайн-покупками насамперед товарів для дітей і авто.

Реклама

OLX утримує позиції лідера серед ресурсів оголошень і інтернет-аукціонів. Про нього знають 94% українців, які роблять покупки онлайн. 80% респондентів відзначили, що протягом останнього року для здійснення покупок вони користувалися OLX. Шопінгом в інтернеті займаються в основному люди з вищою освітою чи навіть науковим ступенем, найчастіше — одружені та з дітьми. Більшості — до 45 років. За рівнем доходів вони умовно належать до середнього класу.

Найчастіше українці купують онлайн побутову техніку й електроніку, одяг, косметику, взуття, товари для дітей. Найбільш необхідні споживчі товари левова частка користувачів придбала на OLX. Так, 44% онлайн-покупців в Україні вибирають одяг на OLX. Щодо товарів для дітей ця цифра ще вища — 46%. У категорії "Взуття" майданчик оголошень теж лідирує за частотою покупок: на OLX її вибирає більш ніж третина користувачів. Також сервіс OLX використовують для купівлі меблів, товарів для дому й саду, домашніх тварин, спортивних товарів, побутової хімії, товарів для вагітних і немовлят.

Для здійснення онлайн-покупок українці щораз частіше користуються мобільними пристроями. 51% покупців установив спеціальні додатки. Мобільний додаток OLX лідирує серед вітчизняних майданчиків і лише дечим поступається китайському гігантові інтернет-торгівлі AliExpress. 42% користувачів додатків надають перевагу саме OLX. Найчастіше за допомогою мобільних додатків українці купують аксесуари та подарунки (30%), побутову техніку й електроніку (28%), одяг (28%), взуття (16%), косметику та парфумерію (16%).

Реклама

* Дослідження проводилось у жовтні 2016 р. серед 1437 громадян України віком від 16 років.